Statistik

NY RAPPORT: ‘Online Markedsstatistik 2016’

 

Digital annoncering nærmer sig 7 mia.

Den digitale annoncering holder fortsat pæn vækstrate, samlet set steg den digitale annoncering med knap 600 millioner kroner i år 2016 svarende til en fremgang på 9 procent. Det viser den seneste årlige Online Markedsstatistik fra Danske Medier.

 

Se hele pressemeddelelsen her

 

Rapporten kan bestilles hos Markedschef Henrik Thøgersen

Prisen er kr. 595,- ekskl. moms for medlemmer af Danske Medier, og kr. 1.495,- ekskl. moms. for ikke medlemmer.

Sidste års rapport kan hentes gratis her

 

 

Danske Medier indsamler og udgiver en række branchestatistikker:

 

Markedsstatistik for online annoncering

 

Dagbladenes Annoncestatistik

 

Annoncebarometer for Specialmedier

 

 

Branchenøgletal

– konsoliderede data vedr 14 medlemmers dagbladstitler

 

konsoliderede-noegletal-2015