AOL lancerer ny mobil annonceplatform

Platformen rammer globalt 580 mio. unikke brugere hver eneste måned

8. september, 2016 | Mobil

America Online (AOL) lancerede torsdag en mobil annonceplatform, der ifølge virksomheden gør det muligt for danske virksomheder at nå ud til flere forbrugere i Danmark og i det øvrige Norden.

 

Med AOLs mobile platform kan virksomheder og mediebureauer i Danmark købe in-app inventory både gennem åben dataudveksling, private markedspladser og muligheden for direkte køb.

 

På globalt plan kan platformen ramme mere end 580 mio. unikke brugere hver eneste måned ved hjælp af et softwareudviklingskit, der er installeret i mere end 65.000 mobilapps og hjemmesider over hele verden. Dermed forbindes marketingfolk med mobile udgivere og udviklere, så det bliver nemmere at nå den rigtige målgruppe på det rette tidspunkt og sted, skriver AOL i en pressemeddelelse.

Læs hele nyhedsbrevet online