Sportssponsorering med i reklameforbrugsundersøgelsen

Opgørelse af det danske reklamemarked 2016 offentliggøres 24. april

4. april, 2017 | Nyt fra Danske Medier

Hvor mange penge er der i 2016 brugt til at sponsorere sportsklubber i Danmark. Svaret herpå kommer 24. april, når Danske Medier og Kreativitet & Kommunikation offentliggør opgørelsen over det danske reklamemarked.

 

Tallene for det samlede reklameforbrug præsenteres af revisionsfirmaet Deloitte.

 

Efter offentliggørelsen vil direktør i Lagardere Sports, Steen Leth, kommentere tallene for sportssponsorering og fortælle mere om sport, medier og sponsorering.

 

Arrangementet slutter med, at ekstern lektor Ole E. Andersen med udgangspunkt i 2016 tallene og udviklingen i øvrigt kommer med en prognose for 2017.

 

Der er gratis adgang, men da der er begrænset antal pladser, skal der ske tilmelding. Læs mere om program og tilmelding.

 

Rapporten kan købes for 1.795 kr. plus moms for medlemmer af Danske Medier og Kreativitet & Kommunikation. Ikke-medlemmer skal betale 7.995 kr. plus moms.

 

Læs hele nyhedsbrevet online