Høringssvar fra Danske Medier og Dansk Journalistforbund om ophævelse af revisionsbestemmelse om postlister

Høringssvar vedr. ophævelse af revisionsbestemmelse om postlister

Sendt pr. mail

Justitsministeriet
Forvaltningsretskontoret
Slotsholmsgade 10
jm@jm.dk og vim@jm.dk

Se høringssvaret her (åbner som PDF)

Udlodning fra Foreningen Bladudgiverfonden

Foreningen Bladudgiverfonden kan støtte projekter, der tjener til ”højnelse af reklamens og Markedsføringens standard og anseelse i Danmark og til aktiviteter til gavn for den danske private Mediebranche”.

• Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.