29. marts sidste frist for indstillinger til Bording-priserne

Det er igen blevet tid til at kåre de bedste præstationer inden for specialmedier i det forløbne år og indstille kandidater til Anders Bording-priserne 2019.

Der skal i 2019 uddeles op til tre Bording-statuetter. En mediepris og en journalistpris, og juryen har også mulighed for at uddele en særpris, hvis den finder grundlag for det.

Priserne, der skal uddeles, er:
Journalist-prisen: Uddeles til en person eller et team for en bemærkelsesværdig journalistisk præstation i et specialmedie.
Medie-prisen: Uddeles til et specialmedie, der i særlig grad er i stand til at ramme sin målgruppe og/eller opbygge en forretningsmodel og derfor bør tjene til inspiration for andre.

Indstillinger
Indstillinger skal indsendes senest fredag 29. marts 2019. Der skal indsendes fire eksemplarer af artikler/blade sammen med Bording-deltagerblanket 2019 til:

Danske Medier
Pressens Hus
Skindergade 7
1159 København K

Kuverten bedes mærket ”Bording”. Hvis det er et digitalt produkt, sendes det pr. mail til priser@danskemedier.dk sammen med deltagerblanket. Hvis login kræves, bedes adgangskode medsendt.

Priserne overrækkes ved et arrangement på Københavns Rådhus fredag 21. juni kl. 14.00.

 

 

Mest læste

Læs også

Faktabegrebet er under pres: Hør statsministerens tale på Mediernes Årsdag

“En tid, hvor faktabegrebet er under pres, og hvor alt derfor kan beskyldes for at være fake news. Jo med den konsekvens, desværre, at der heller ikke er noget der er true news.” Hør en eller genhør talen, der satte fokus på redigerede og uredigrede mediers betydning for samfundet – og det forestående valg.

Radiodays 2019

Radiodays 2019 holdes fredag 20. september i det helt nye konferencecenter Huone på Amager Strandvej med efterfølgende Prix fest samme sted. Danske Medier, DR, Radio24Syv og Bauer Media samler endnu engang branchen til en dag med fokus på radio.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)