29. marts sidste frist for indstillinger til Bording-priserne

Det er igen blevet tid til at kåre de bedste præstationer inden for specialmedier i det forløbne år og indstille kandidater til Anders Bording-priserne 2019.

Der skal i 2019 uddeles op til tre Bording-statuetter. En mediepris og en journalistpris, og juryen har også mulighed for at uddele en særpris, hvis den finder grundlag for det.

Priserne, der skal uddeles, er:
Journalist-prisen: Uddeles til en person eller et team for en bemærkelsesværdig journalistisk præstation i et specialmedie.
Medie-prisen: Uddeles til et specialmedie, der i særlig grad er i stand til at ramme sin målgruppe og/eller opbygge en forretningsmodel og derfor bør tjene til inspiration for andre.

Indstillinger
Indstillinger skal indsendes senest fredag 29. marts 2019. Der skal indsendes fire eksemplarer af artikler/blade sammen med Bording-deltagerblanket 2019 til:

Danske Medier
Pressens Hus
Skindergade 7
1159 København K

Kuverten bedes mærket ”Bording”. Hvis det er et digitalt produkt, sendes det pr. mail til priser@danskemedier.dk sammen med deltagerblanket. Hvis login kræves, bedes adgangskode medsendt.

Priserne overrækkes ved et arrangement på Københavns Rådhus fredag 21. juni kl. 14.00.

 

 

Mest læste

Læs også

Google udfaser tredjeparts-cookies

Google skriver på deres blog, at de vil udfase understøttelse af tredjeparts-cookies i deres Chrome-browser inden for to år. I takt med lignende tiltag fra de øvrige førende browserudbydere, må det ses som en reel afvikling af den mest udbredte teknologi inden for programmatic, profilering, retargeting og trafikmåling. Det rejser en del spørgsmål og på nuværende tidspunkt er der usikkerhed om konsekvenserne.

Danske Medier om AVMS-direktivet

Danske Medier afgav i december et høringssvar i forbindelse med Kulturministeriets høring over ændring af lov om radio- og fjernsynsvirksomhed. Høringen følger af en ændring af EU-direktivet om audiovisuelle medietjenester (AVMS-direktivet).
Danske Medier tilkendegiver bl.a. i høringssvaret af foreningen tilslutter sig at loven udvides til at omfatte videodelingsplatformstjenester. I tillæg hertil konstaterer foreningen, at for så vidt angår reguleringen af kommerciel kommunikation bør det være klart hvorvidt det er markedsføringsloven eller radio- og fjernsynsloven, der finder anvendelse.

Danske Mediers digitale priser 2019

Har du eller din kollega lavet årets bedste digitale historie eller fået årets bedste digitale ide i 2019? Danske Medier inviterer endnu engang hele den danske mediebranche til at deltage i konkurrencen om Danske Mediers digitale priser 2019.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)