Årets Avisside
 

Årets Avisside 2019: Fristen forlænges til 21. februar

Igen i år inviteres Danske Mediers medlemmer til at deltage i designkonkurrencen for printaviser.

Årets Avisside 2019

Avissider publiceret i perioden 1. januar 2019 til 31. december 2019, kan deltage i konkurrencen, som i år består af følgende kategorier:

  • Årets Forsider
  • Årets Featuresider
  • Årets Sektionsforsider/magasinforsider
  • Årets temaside: Valg
  • Åben klasse

Kategorierne er nærmere beskrevet i Kriterier for Årets Avisside 2019 (åbner som PDF).

Der skelnes mellem landsdækkende aviser og lokale og regionale aviser. Hver avis kan max. indsende tre sider pr. kategori vedhæftet Deltagerblanket-2019 PRINT (åbner som PDF), som skal klippes og hæftes bag på hver enkel indstillet avisside.

Bidragene sendes, så de er modtaget i Mediernes Hus, att. Årets Avisside, Kalkbrænderiløbskaj 4 , 2100 København Ø senest fredag 14. februar 2020.

Juryen 
Juryen består i 2020 af: Marianne Bahl, (formand) Mikkel Bøgild Jacobsen, Zetland og Henrik Birkvig, DMJX.

Deltagergebyr
Deltagergebyret afhænger af klassen, idet landsdækkende aviser betaler kr. 500,- i grundgebyr og kr. 250,-  pr. indsendt bidrag, medens lokale og regionale aviser betaler kr. 300,- i grundgebyr og 150,- kr. pr. indsendt bidrag.

Betaling sker via Danske Mediers konto i Danske Bank, Reg. nr. 3001, Konto nr.4183 10 64 73. Venligst påfør: ”Årets Avisside 2019 – Avisens navn”.

Henvendelse
Eventuelle spørgsmål i denne forbindelse kan rettes til Frederik Weis Holst, tlf. +45 27 51 31 72, mail fwh@danskemedier.dk eller Marianne Bugge Zederkof på mbz@danskemedier.dk

Foto: Thomas Tolstrup

Frederik Weis Holst
Kommunikationsmedarbejder

fwh@danskemedier.dk
Mobil: 27 51 31 72
Dir. tlf: 33 97 42 91

Marianne Bugge Zederkof
Direktør, cand.merc.

mbz@danskemedier.dk
Mobil: 20 76 50 99
Dir. nr.: 33 97 42 31

Mest læste

Læs også

Google udfaser tredjeparts-cookies

Google skriver på deres blog, at de vil udfase understøttelse af tredjeparts-cookies i deres Chrome-browser inden for to år. I takt med lignende tiltag fra de øvrige førende browserudbydere, må det ses som en reel afvikling af den mest udbredte teknologi inden for programmatic, profilering, retargeting og trafikmåling. Det rejser en del spørgsmål og på nuværende tidspunkt er der usikkerhed om konsekvenserne.

Danske Medier om AVMS-direktivet

Danske Medier afgav i december et høringssvar i forbindelse med Kulturministeriets høring over ændring af lov om radio- og fjernsynsvirksomhed. Høringen følger af en ændring af EU-direktivet om audiovisuelle medietjenester (AVMS-direktivet).
Danske Medier tilkendegiver bl.a. i høringssvaret af foreningen tilslutter sig at loven udvides til at omfatte videodelingsplatformstjenester. I tillæg hertil konstaterer foreningen, at for så vidt angår reguleringen af kommerciel kommunikation bør det være klart hvorvidt det er markedsføringsloven eller radio- og fjernsynsloven, der finder anvendelse.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)