ARTIKEL
 

Årets Programmatic konference bliver spektakulær

Man kunne sagtens forvente dystre toner fra en konference dedikeret til målrettet annoncering, i takt med at Apple, Mozilla og Google m.fl. udfaser det teknologiske fundament for 3.parts cookies kombineret med at lovregulering udfordrer tracking-muligheder. Men den digitale annoncebranche er ukuelig i sin innovation og tilgang til at udvikle nye modeller til optimering af kommercielle budskaber. Derfor er der lagt op til en højst spektakulær udgave af Programmatic, der løber af staben for sjette år i træk den 28 november.

Vi har sammensat et program spækket med aktuelle emner og ikke mindre end 23 fantastiske talere, der alle er opsat på at informere, motivere og underholde deltagerne gennem hele dagen. Blandt dagens emner kan fx nævnes: 10 forces that really shape digital advertising, Latest IAB Market Research, Growth Drivers, Collaboration & Shared Technology, TCF, In-housing, 1st Party Data Strategy, Programmatic TV, The Cost of bad CMP Implementation, Cookie Free Audience Data, Apple Killed the Cookie And What Are We Going to Do?, Programmatic Native, Technology, Humanity – and the Future of Media (se fuldt program)

Eventet er langt fra slut med oplæg fra scenen. Efter dagens faktuelle input er der god lejlighed til at få talt med kunder og kolleger over et glas bobler, inden vi åbner dørene til aftenens middag på Restaurant Dada (Hotel Skt Petri, Krystalgade 24, 1172 København K). For de friske fortsætter aftenen ud i nattelivet efter middagen.

Tilmeld dig konferencen og/eller middagen her: Registrering

Programmatic Conference 2019 er sponsoreret af

Læs også

Facebook har præsenteret trylleformular, som skal skabe forvirring i mediebranchen

“Det er en skam, at Facebook også i Danmark har valgt bøllemetodernes brede sti. Man kan kun håbe det er en fejl. Fra Danske Mediers side havde vi virkelig troet, at man ville have ændret tilgang efter skandalen i Australien, hvor Facebook udelukkede nyhedsmedierne fra platformen,” udtaler formand for Danske Medier, Jesper Rosener.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev