PG_artikel
 

En af Europas 100 mest indflydelsesrige personer taler på Programmatic 2019

Årets store Programmatic-konference om digital markedsføring er ved at tage form med masser af spændende talere og temaer. 

IAB Danmark og Danske Medier er meget stolte af at kunne præsentere Gerd Leonhard på talerlisten. Leonhard er af Wired Magazine benævnt som en af Europas 100 mest indflydelsesrige personer, og The Wall Street Journal omtaler ham som en af verdens ledende medie-futurister.

I sit oplæg på Programmatic 2019, der i år afholdes i Pressen i JP/Politikens Hus, vil Gerd blandt andet fokusere på fremtiden for digitale medier og annoncering.

Af øvrige emner på dette års konference kan fx nævnes: The Ozone Project, Transparency & Consent Framework v2.0, Inhousing, målrettet TV-annoncering, 10 trends der vil bestemme de næste 5 år inden for digital annoncering, målretning uden cookies, hvad vi skal vente fra EU, effekterne af ITP – samt ikke mindst en masse god personlig networking med internationale kolleger, en hyggelig middag og afterparty.

Gå ikke glip af årets digitale konference. Info og tilmelding via iabdanmark.dk. Se alle foreløbigt annoncerede danske og internationale talere her.


Gerd Leonhard er key note på dettes års Programmatic-konference

Læs også

Executive Assistant til Danske Medier

Er du passioneret for ledelses- og forandringsprocesser? Har du lyst til at blive en del af en organisation i udvikling midt i den politiske samtale i Danmark? Har du flair for koordinering og processtyring? Så kunne jobbet som executive assistant til den adm. direktør i Danske Medier måske være et næste skridt i din karriere.

Danske Mediers høringssvar til ny dansk frekvensstrategi

Danske Medier har med interesse konstateret, den igangværende høring om udkast til ny dansk frekvens strategi. Danske Medier undrer sig over, at foreningen ikke er på høringslisten, men går ud fra at foreningens bemærkninger vil blive inddraget i det videre arbejde.

Da norsk lokalmedie ignorerede antallet af klik, strømmede abonnenterne til

Da Janne Rygh og hendes kolleger begyndte det analysearbejde, som i første omgang endte med 12.000 kategoriserede – og manuelt indtastede – artikler i et excel-ark, havde Amedia næsten ingen rent digitale abonnenter. Tværtimod var de loyale læsere næsten alle sammen bundet op på printavisen. I dag, otte år senere, er halvdelen af abonnenterne rent digitale.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev