PG_artikel
 

En af Europas 100 mest indflydelsesrige personer taler på Programmatic 2019

Årets store Programmatic-konference om digital markedsføring er ved at tage form med masser af spændende talere og temaer. 

IAB Danmark og Danske Medier er meget stolte af at kunne præsentere Gerd Leonhard på talerlisten. Leonhard er af Wired Magazine benævnt som en af Europas 100 mest indflydelsesrige personer, og The Wall Street Journal omtaler ham som en af verdens ledende medie-futurister.

I sit oplæg på Programmatic 2019, der i år afholdes i Pressen i JP/Politikens Hus, vil Gerd blandt andet fokusere på fremtiden for digitale medier og annoncering.

Af øvrige emner på dette års konference kan fx nævnes: The Ozone Project, Transparency & Consent Framework v2.0, Inhousing, målrettet TV-annoncering, 10 trends der vil bestemme de næste 5 år inden for digital annoncering, målretning uden cookies, hvad vi skal vente fra EU, effekterne af ITP – samt ikke mindst en masse god personlig networking med internationale kolleger, en hyggelig middag og afterparty.

Gå ikke glip af årets digitale konference. Info og tilmelding via iabdanmark.dk. Se alle foreløbigt annoncerede danske og internationale talere her.


Gerd Leonhard er key note på dettes års Programmatic-konference

Læs også

Nu åbner Toplisterne igen

Dansk Online Index – den officielle måling af den danske onlinetrafik – åbner i morgen for daglig opdatering af de mest besøgte danske websites.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)