PG_artikel
 

En af Europas 100 mest indflydelsesrige personer taler på Programmatic 2019

Årets store Programmatic-konference om digital markedsføring er ved at tage form med masser af spændende talere og temaer. 

IAB Danmark og Danske Medier er meget stolte af at kunne præsentere Gerd Leonhard på talerlisten. Leonhard er af Wired Magazine benævnt som en af Europas 100 mest indflydelsesrige personer, og The Wall Street Journal omtaler ham som en af verdens ledende medie-futurister.

I sit oplæg på Programmatic 2019, der i år afholdes i Pressen i JP/Politikens Hus, vil Gerd blandt andet fokusere på fremtiden for digitale medier og annoncering.

Af øvrige emner på dette års konference kan fx nævnes: The Ozone Project, Transparency & Consent Framework v2.0, Inhousing, målrettet TV-annoncering, 10 trends der vil bestemme de næste 5 år inden for digital annoncering, målretning uden cookies, hvad vi skal vente fra EU, effekterne af ITP – samt ikke mindst en masse god personlig networking med internationale kolleger, en hyggelig middag og afterparty.

Gå ikke glip af årets digitale konference. Info og tilmelding via iabdanmark.dk. Se alle foreløbigt annoncerede danske og internationale talere her.

Gerd Leonhard er key note på dettes års Programmatic-konference

Mest læste

Læs også

mereRadio til Google Home

Nu er det muligt at prøve betaversionen af mereRadio på Googles smart speaker. Sig «tal med mereRadio» efterfulgt af den danske radiostation, der ønskes afspillet.

Google udfaser tredjeparts-cookies

Google skriver på deres blog, at de vil udfase understøttelse af tredjeparts-cookies i deres Chrome-browser inden for to år. I takt med lignende tiltag fra de øvrige førende browserudbydere, må det ses som en reel afvikling af den mest udbredte teknologi inden for programmatic, profilering, retargeting og trafikmåling. Det rejser en del spørgsmål og på nuværende tidspunkt er der usikkerhed om konsekvenserne.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)