Banner_Ugeaviserne_790x426
 

Først-til-mølle: Tilmeldingerne til Ugeavisernes Efterårsseminar tikker ind

Tilmeldingen til Ugeavisernes Efterårsseminar er åben. Først-til-mølle-princippet gælder for hotelværelser på Hotel Koldingfjord.

Det endelige program for Danske Mediers og De Lokale Ugeavisers årlige konference på Hotel Koldingfjord er ved at være klar. Der er åbent for tilmeldingen, såvel som at der nu er mulighed for at indsende indstillinger til Ugeavisernes Årspriser.

Der er begrænset antal værelser.

Deltagerne kan blandt andet se frem til at høre om ”Tendenser i medieudviklingen nu og i fremtiden”, ligesom de vil kunne blive ”Klar til Amazon-effekten”. Endelig er der på konferencen fokus på ”Teknologiens muligheder og Trends i fremtiden”.

Foruden teknologi og faglig udvikling, vil der også være input om at skabe engagement og begejstring både blandt læserne og på redaktionen.

På seminaret kan deltagerne blandt andre møde medieprofessor Anker Brink Lund, tv-vært Thomas Mygind, journalist på TV 2 News Troels Mylenberg og chefredaktør på BT Michael Dyrby.

Eftermiddagens program på konferencen er delt i et kommercielt og redaktionelt spor. På det kommercielle spor har vi en særlig annoncør-case på programmet (mere herom senere), mens deltagerne på det redaktionelle spor kan høre om mediestøtte og hvordan man sætter læserne i fokus.

Dagen afsluttes med uddeling af Ugeavisernes Årspriser og det er nu muligt at indsende indstillinger. Du kan læse mere om Årspriserne her.

Der er et begrænset antal værelser på Hotel Koldingfjord. De besættes efter først-til-mølle-princippet. Vi anbefaler derfor hurtig tilmelding.

Prisen er uændret i forhold til 2018: 3.600 kr. plus moms inkl. overnatning, 2.595 kr. plus moms uden overnatning. Ved afbud efter 17. september betales fuld pris – men det er muligt at overlevere sin billet til anden deltager.

Sidste frist for tilmelding: mandag 16. september 2019. Vi opfordrer til hurtig tilmelding, så arrangørerne kan tilpasse programmet og rammerne bedst muligt.

Læs også

Danske Medier lancerer ny undersøgelse om unges nyhedsvaner på årets Folkemøde

På Folkemødet præsenterede Danske Medier i dag en ny undersøgelse lavet i samarbejde med Kantar Gallup om danske unges nyhedsvaner og brug af sociale medier. Med en paneldebat blev der stillet skarpt på vigtige spørgsmål om de unge som fremtidens mediebrugere, og hvordan vi klæder dem på til at forholde sig kritisk i et digitalt nyhedsunivers.

Pressemeddelelse: Ny fælles dansk handlingsplan for journalisters sikkerhed

Journalister skal trygt kunne arbejde uden at blive truet eller udsat for chikane. Derfor er Dansk Journalistforbund, Danske Medier, International Media Support, UNESCO Danmark, Justitsministeriet og Kulturministeriet blevet enige om en ny fælles dansk handlingsplan for sikkerhed for journalister, som bl.a. vil styrke indberetning af sager og monitorering af overgreb.

Nu åbnes for indstillinger til PrixAudio 2022

28. oktober løber PrixAudio af stablen og afholdes igen på Axelborg i København. Inden sidste års event relanceredes konkurrencen og omdøbtes fra PrixRadio til PrixAudio, så konkurrencen fremover kunne sætte fokus på og inkludere alle former for lyd. Radio, on-demand, lydbøger, fortællinger og podcasts.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev