Banner_Ugeaviserne_790x426
 

Først-til-mølle: Tilmeldingerne til Ugeavisernes Efterårsseminar tikker ind

Tilmeldingen til Ugeavisernes Efterårsseminar er åben. Først-til-mølle-princippet gælder for hotelværelser på Hotel Koldingfjord.

Det endelige program for Danske Mediers og De Lokale Ugeavisers årlige konference på Hotel Koldingfjord er ved at være klar. Der er åbent for tilmeldingen, såvel som at der nu er mulighed for at indsende indstillinger til Ugeavisernes Årspriser.

Der er begrænset antal værelser.

Deltagerne kan blandt andet se frem til at høre om ”Tendenser i medieudviklingen nu og i fremtiden”, ligesom de vil kunne blive ”Klar til Amazon-effekten”. Endelig er der på konferencen fokus på ”Teknologiens muligheder og Trends i fremtiden”.

Foruden teknologi og faglig udvikling, vil der også være input om at skabe engagement og begejstring både blandt læserne og på redaktionen.

På seminaret kan deltagerne blandt andre møde medieprofessor Anker Brink Lund, tv-vært Thomas Mygind, journalist på TV 2 News Troels Mylenberg og chefredaktør på BT Michael Dyrby.

Eftermiddagens program på konferencen er delt i et kommercielt og redaktionelt spor. På det kommercielle spor har vi en særlig annoncør-case på programmet (mere herom senere), mens deltagerne på det redaktionelle spor kan høre om mediestøtte og hvordan man sætter læserne i fokus.

Dagen afsluttes med uddeling af Ugeavisernes Årspriser og det er nu muligt at indsende indstillinger. Du kan læse mere om Årspriserne her.

Der er et begrænset antal værelser på Hotel Koldingfjord. De besættes efter først-til-mølle-princippet. Vi anbefaler derfor hurtig tilmelding.

Prisen er uændret i forhold til 2018: 3.600 kr. plus moms inkl. overnatning, 2.595 kr. plus moms uden overnatning. Ved afbud efter 17. september betales fuld pris – men det er muligt at overlevere sin billet til anden deltager.

Sidste frist for tilmelding: mandag 16. september 2019. Vi opfordrer til hurtig tilmelding, så arrangørerne kan tilpasse programmet og rammerne bedst muligt.

Læs også

Executive Assistant til Danske Medier

Er du passioneret for ledelses- og forandringsprocesser? Har du lyst til at blive en del af en organisation i udvikling midt i den politiske samtale i Danmark? Har du flair for koordinering og processtyring? Så kunne jobbet som executive assistant til den adm. direktør i Danske Medier måske være et næste skridt i din karriere.

Danske Mediers høringssvar til ny dansk frekvensstrategi

Danske Medier har med interesse konstateret, den igangværende høring om udkast til ny dansk frekvens strategi. Danske Medier undrer sig over, at foreningen ikke er på høringslisten, men går ud fra at foreningens bemærkninger vil blive inddraget i det videre arbejde.

Da norsk lokalmedie ignorerede antallet af klik, strømmede abonnenterne til

Da Janne Rygh og hendes kolleger begyndte det analysearbejde, som i første omgang endte med 12.000 kategoriserede – og manuelt indtastede – artikler i et excel-ark, havde Amedia næsten ingen rent digitale abonnenter. Tværtimod var de loyale læsere næsten alle sammen bundet op på printavisen. I dag, otte år senere, er halvdelen af abonnenterne rent digitale.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev