Banner_Ugeaviserne_790x426
 

Først-til-mølle: Tilmeldingerne til Ugeavisernes Efterårsseminar tikker ind

Tilmeldingen til Ugeavisernes Efterårsseminar er åben. Først-til-mølle-princippet gælder for hotelværelser på Hotel Koldingfjord.

Det endelige program for Danske Mediers og De Lokale Ugeavisers årlige konference på Hotel Koldingfjord er ved at være klar. Der er åbent for tilmeldingen, såvel som at der nu er mulighed for at indsende indstillinger til Ugeavisernes Årspriser.

Der er begrænset antal værelser.

Deltagerne kan blandt andet se frem til at høre om ”Tendenser i medieudviklingen nu og i fremtiden”, ligesom de vil kunne blive ”Klar til Amazon-effekten”. Endelig er der på konferencen fokus på ”Teknologiens muligheder og Trends i fremtiden”.

Foruden teknologi og faglig udvikling, vil der også være input om at skabe engagement og begejstring både blandt læserne og på redaktionen.

På seminaret kan deltagerne blandt andre møde medieprofessor Anker Brink Lund, tv-vært Thomas Mygind, journalist på TV 2 News Troels Mylenberg og chefredaktør på BT Michael Dyrby.

Eftermiddagens program på konferencen er delt i et kommercielt og redaktionelt spor. På det kommercielle spor har vi en særlig annoncør-case på programmet (mere herom senere), mens deltagerne på det redaktionelle spor kan høre om mediestøtte og hvordan man sætter læserne i fokus.

Dagen afsluttes med uddeling af Ugeavisernes Årspriser og det er nu muligt at indsende indstillinger. Du kan læse mere om Årspriserne her.

Der er et begrænset antal værelser på Hotel Koldingfjord. De besættes efter først-til-mølle-princippet. Vi anbefaler derfor hurtig tilmelding.

Prisen er uændret i forhold til 2018: 3.600 kr. plus moms inkl. overnatning, 2.595 kr. plus moms uden overnatning. Ved afbud efter 17. september betales fuld pris – men det er muligt at overlevere sin billet til anden deltager.

Sidste frist for tilmelding: mandag 16. september 2019. Vi opfordrer til hurtig tilmelding, så arrangørerne kan tilpasse programmet og rammerne bedst muligt.

Mest læste

Læs også

Udlodning fra Foreningen Bladudgiverfonden

Foreningen Bladudgiverfonden kan støtte projekter, der tjener til ”højnelse af reklamens og Markedsføringens standard og anseelse i Danmark og til aktiviteter til gavn for den danske private Mediebranche”.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)