lyt
 

Lyt med på Radiodays

Var du på Radiodays, men ærgrede dig over at du umuligt kunne nå at høre alle de knap 80 talere? Eller nåede du slet ikke afsted, og har siden hørt, at både ham Tom Webster fra Edison Research gav gode tips til podcasting, Peter Stewart gav insights om Smart Speaker og Tracy Johnson fortalte hvordan du kan fastholde lytterne? Fortvivl ikke! Lyt med.

I samarbejde med Cibicom har Radiodays Danmark forsøgsvis optaget en meget stor del af sessionerne fra dette års Radiodays og lagt dem ud på hjemmesiden til gratis og fri lytning for den danske radiobranche, og hvem der ellers måtte være interesserede.

Bestyrelsesformand for Radiodays og direktør i Danske Medier, Marianne Bugge Zederkof,  fortæller:

”Radiodays Danmark har udviklet sig til at være det årlige radioevent for den danske radiobranche, og vi vil gerne gøre indholdet tilgængeligt for så mange som muligt. Allerhelst ser vi selvsagt, at så mange som muligt møder op. Men i år prøver vi med Cibicom som sponsor, at gøre en stor del af indholdet tilgængeligt på vores hjemmeside. Viser det sig at være noget som mange er interesserede i, vil vi gøre det til en del af konferencepakken næste år.”

Lyt med og læs mere på radiodays.dk

Mest læste

Læs også

mereRadio til Google Home

Nu er det muligt at prøve betaversionen af mereRadio på Googles smart speaker. Sig «tal med mereRadio» efterfulgt af den danske radiostation, der ønskes afspillet.

Google udfaser tredjeparts-cookies

Google skriver på deres blog, at de vil udfase understøttelse af tredjeparts-cookies i deres Chrome-browser inden for to år. I takt med lignende tiltag fra de øvrige førende browserudbydere, må det ses som en reel afvikling af den mest udbredte teknologi inden for programmatic, profilering, retargeting og trafikmåling. Det rejser en del spørgsmål og på nuværende tidspunkt er der usikkerhed om konsekvenserne.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)