NMP
 

Nordic Media Programme begynder i København januar 2020

En døråbner til virkeligheden og til et fantastisk netværk. Sådan beskriver tidligere NMP-deltagere Nordic Media Programme, der i 2020 gennemføres for 26. gang. NMP er et af de ældste og mest aktive netværk og forløb for professionel lederudvikling i Norden. 

NMP er et uundværligt forum for fælles udvikling af ideer og udveksling af erfaringer mellem medieledere på tværs af de nordiske lande. Det bygger på fælles vidensdeling og spørgsmåls-drevet læring. Den røde tråd er, at deltagere fra alle hjørner af mediebranchen mødes og arbejder sammen omkring branchens sværeste udfordringer – og med konkrete cases fra deltagernes bagland.

“I disse år findes der næppe et bedre sted end vore nordiske nabolande at søge inspiration, hvis man er dansk medieleder. Med NMP Nordic Media Programme får danske medieledere en unik mulig for at lære, lade sig inspirere – og vigtigst af alt: skabe netværk med nogle af verdens mest talentfulde medieledere,” siger adm. direktør i JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov.

Målet med NMP er at finde virkelige løsninger, men også at præsentere kreative måder at arbejde på og give deltagerne muligheden for at opleve styrken i en gruppes fælles kompetencer, erfaring, netværk og synsvinkler.

NMP henvender sig til ledere og specialister i alle funktioner i et mediehus. Deltagelese i NMP-netværket forudsætter IKKE at du har personaleansvar eller tidligere har gennemført en form for lederuddannelse.

Tilmeld dig NMP
NMP 26 begynder i København, januar 2020. Læs mere om programmet og tilmeld dig på NMP’s hjemmeside. Bemærk, Early Bird frem til og med 31. oktober. 

Næsten 700 nordiske mediechefer har deltaget i de foregående 25 udgaver af NMP-neværket. Den 26. udgave starter til januar 2020. 

Om NMP
“En katalysator for smarte mennesker, der mødes, netværker og løser problemer sammen, siger Carl-Johan Bergman, redaktionel chef på svenske MittMedia.”

Carl-Johan oplevede, at han fik en følelse af fremdrift med sig:

“Jeg blev bedre til at tænke innovativt og kritisk. Og jeg følte mig samtidig mere positiv,” siger han.

“For mig var det et år fyldt med indsigter, gode indsigter om, at behovet for forandring er endnu større, end jeg hidtil havde troet,” siger Catrin Ljung, marketingschef på Borås Tidning i Sverige.

Mest læste

Læs også

Årets Programmatic konference bliver spektakulær

Man kunne sagtens forvente dystre toner fra en konference dedikeret til målrettet annoncering, i takt med at Apple, Mozilla og Google m.fl. udfaser det teknologiske fundament for 3.parts cookies kombineret med at lovregulering udfordrer tracking-muligheder. Men den digitale annoncebranche er ukuelig i sin innovation og tilgang til at udvikle nye modeller til optimering af kommercielle budskaber. Derfor er der lagt op til en højst spektakulær udgave af Programmatic, der løber af staben for sjette år i træk den 28 november.

Shaping the future of EU media policy

News Media Europe inviterer til mediepolitisk event i Bruxelles. ’Shaping the future of EU media policy’ afholdes i BIP – Rue Royale 2-4, 1000 Bruxelles, tirsdag den 3. december 2019, kl. 09.00 til 16.30.

Early Bird tilbud på Radiodays Europe 2020

Tilmelding til Radiodays Europe 2019 er nu åben. Den ellevte udgave af Europas største konference for radio og innovativ lydproduktion afholdes i Lisbon Congress Centre – CCL i Lisabon, Portugal, fra 29. marts til 31. marts 2020.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)