Torsdag den 28. november deltog godt tre hundrede programmatic specialister og interessenter i den sjette udgave af Programmatic, konferencen om digital markedsføring.
Man kunne sagtens have forventet dystre toner fra en konference dedikeret til målrettet annoncering, i takt med Apples, Mozillas og Googles m.fl. udfasning af det teknologiske fundament for 3.parts cookies kombineret med at lovregulering udfordrer tracking-muligheder. Men den digitale annoncebranche er ukuelig i sin innovation og tilgang til at udvikle nye modeller til optimering af kommercielle budskaber.
Ikke mindre en 23 talere fra nær og fjern lagde vejen forbi konferencen med informerende, motiverende og inspirerende oplæg om nyeste trends inden for digital annoncering. Blandt dagens emner kan blandt andet nævnes; 10 forces that really shape digital advertising, Latest IAB Market Research, Growth Drivers, Collaboration & Shared Technology, TCF, In-housing, 1st Party Data Strategy, Programmatic TV, The Cost of bad CMP Implementation, Cookie Free Audience Data, Apple Killed the Cookie And What Are We Going to Do?, Programmatic Native, Technology, Humanity – and the Future of Media.