Banner_Ugeaviserne_790x426
 

Sidste frist for indstillinger til Ugeavisernes Årspriser

Sidste frist for indsendelse af bidrag til Ugeavisernes Årspriser er på mandag, 2. september 2019.

Alle lokale ugeaviser, der er medlem af Danske Medier, kan deltage ved at indsende et eller flere af deres bedste bidrag fra det forløbne år, dvs. 1. august 2018 til 31. juli 2019.

Kategorierne er:

  • Lokale nyhedshistorier
  • Lokale features
  • Redaktionelle ideer og initiativer
  • Digitale initiativer

Desuden kåres Årets Ugeavis, og som noget nyt uddeler vi for første gang ”Ugeavisernes kommercielle pris”, som skal honorere kommercielle tiltag blandt ugeaviserne. Læs mere om hvordan I indsender indstillinger her.

Ugeavisernes Årspris uddeles vanen tro i forbindelse med Ugeavisernes Efterårssemniar, der igen i år afholdes på Hotel Koldinggjord. Læs mere om dette års program og tilmeld dig her

Læs også

Executive Assistant til Danske Medier

Er du passioneret for ledelses- og forandringsprocesser? Har du lyst til at blive en del af en organisation i udvikling midt i den politiske samtale i Danmark? Har du flair for koordinering og processtyring? Så kunne jobbet som executive assistant til den adm. direktør i Danske Medier måske være et næste skridt i din karriere.

Danske Mediers høringssvar til ny dansk frekvensstrategi

Danske Medier har med interesse konstateret, den igangværende høring om udkast til ny dansk frekvens strategi. Danske Medier undrer sig over, at foreningen ikke er på høringslisten, men går ud fra at foreningens bemærkninger vil blive inddraget i det videre arbejde.

Da norsk lokalmedie ignorerede antallet af klik, strømmede abonnenterne til

Da Janne Rygh og hendes kolleger begyndte det analysearbejde, som i første omgang endte med 12.000 kategoriserede – og manuelt indtastede – artikler i et excel-ark, havde Amedia næsten ingen rent digitale abonnenter. Tværtimod var de loyale læsere næsten alle sammen bundet op på printavisen. I dag, otte år senere, er halvdelen af abonnenterne rent digitale.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev