Banner_Ugeaviserne_790x426
 

Tre kommercielle tiltag nomineret til ny pris blandt ugeaviserne

På Ugeavisernes Efterårsseminar 2019 uddeler Danske Medier for første gang ”Ugeavisernes kommercielle pris”. Prisen skal honorere kommercielle tiltag blandt ugeaviserne. De tre nominerede til prisen er meget forskellige tiltag, der alle er mulige at implementere for andre ugeaviser.

Vinderen kåres ved Ugeavisernes Efterårsseminar på Hotel Koldingfjord den 2. oktober. Læs mere om arrangementet og tilmeld dig her.

De tre nominerede til prisen er:

  1. Lokalavisen Favrskov. Udvikling af app med annonceindhold, der kan tiltrække unge læsere og nye kundegrupper. Appen kan sammenlignes med et kuponhæfte men er elektronisk og tilbuddet kan som sagt skiftes hver måned. Initiativet er indstillet af Lokalavisen Favrskov.
  2. Nordjyske Medier. Et fordelsprogram, der tilbyder abonnementsbaseret markedsføring til små, mellemstore og store virksomheder ud fra et ønske om, at det skal være nemt og overskueligt at købe markedsføring i en ugeavis. Fordelsprogrammet er indstillet af Nordjyske Medier.
  3. Jysk Fynske Medier. Et særlig digitalt system, der kan skabe mere værdi for den type af annoncører, som udgør den primære kundedatabase og kundesegment nemlig de små og mellemstore virksomheder. Initiativet er indstillet af Jysk Fynske Medier

Juryen som har udvalgt de tre nominerede er Ugeavisernes fagudvalg. Prisen vil blive uddelt af Mette Hviid Togsverd fra Gladsaxe Bladet.

Læs også: Programmet er klar til Ugeavisernes Efterårsseminar

Mest læste

Læs også

Cookieregler: Erhvervsstyrelsen undersøger flere hjemmesider

Efter et stigende antal henvendelser har Erhvervsstyrelsen opjusteret tilsynet med cookiereglerne. Der undersøges hovedsageligt websites, hvor der er modtaget en konkret henvendelse, men styrelsen kan også tage sager op på eget initiativ. Der er ind til videre modtaget klager over ca. 100 websites i år.

Nyt samarbejde skal stoppe pengestrømme til ulovlige tjenester

Det er positivt at se så mange aktører bakke op om at forhindre ulovlig aktivitet på internettet. Lovgivning og domstolsafgørelser kan kun løse en del af problemet, men i sidste ende er det de forskellige aktørers engagement og vilje til at håndhæve reglerne, der for alvor skaber resultaterne, udtaler Danske Mediers digitale chef, Allan Sørensen

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)