Banner_Ugeaviserne_790x426
 

Tre kommercielle tiltag nomineret til ny pris blandt ugeaviserne

På Ugeavisernes Efterårsseminar 2019 uddeler Danske Medier for første gang ”Ugeavisernes kommercielle pris”. Prisen skal honorere kommercielle tiltag blandt ugeaviserne. De tre nominerede til prisen er meget forskellige tiltag, der alle er mulige at implementere for andre ugeaviser.

Vinderen kåres ved Ugeavisernes Efterårsseminar på Hotel Koldingfjord den 2. oktober. Læs mere om arrangementet og tilmeld dig her.

De tre nominerede til prisen er:

  1. Lokalavisen Favrskov. Udvikling af app med annonceindhold, der kan tiltrække unge læsere og nye kundegrupper. Appen kan sammenlignes med et kuponhæfte men er elektronisk og tilbuddet kan som sagt skiftes hver måned. Initiativet er indstillet af Lokalavisen Favrskov.
  2. Nordjyske Medier. Et fordelsprogram, der tilbyder abonnementsbaseret markedsføring til små, mellemstore og store virksomheder ud fra et ønske om, at det skal være nemt og overskueligt at købe markedsføring i en ugeavis. Fordelsprogrammet er indstillet af Nordjyske Medier.
  3. Jysk Fynske Medier. Et særlig digitalt system, der kan skabe mere værdi for den type af annoncører, som udgør den primære kundedatabase og kundesegment nemlig de små og mellemstore virksomheder. Initiativet er indstillet af Jysk Fynske Medier

Juryen som har udvalgt de tre nominerede er Ugeavisernes fagudvalg. Prisen vil blive uddelt af Mette Hviid Togsverd fra Gladsaxe Bladet.

Læs også: Programmet er klar til Ugeavisernes Efterårsseminar

Mest læste

Læs også

Chefredaktør: Coronakrisen understreger behovet for specialmedier

Danske Medier introducerer en ny idépris til den årlige uddeling af Anders Bording Priserne, der sætter fokus på specialmediernes arbejde. I den anledning har vi interviewet ansv. chefredaktør på Fagbladet FOA Gitte Hejberg om specialmediernes rolle i samfundet. Gitte Hejberg er ud over chefredaktør desuden formand for Fagudvalg for Specialmedierne samt næstformand i Danske Medier.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)