
En af Europas 100 mest indflydelsesrige personer taler på Programmatic 2019
Årets store Programmatic-konference om digital markedsføring er ved at tage form med masser af spændende talere og temaer. IAB Danmark er meget stolte af at kunne præsentere Gerd Leonhard på talerlisten. Han er af Wired Magazine benævnt som en af Europas 100 mest indflydelsesrige personer, og The Wall Street Journal omtaler som en af verdens ledende medie-futurister.

Lyt med på Radiodays
Var du på Radiodays, men ærgrede dig over at du umuligt kunne nå at høre alle de knap 80 talere? Eller nåede du slet ikke afsted, og har siden hørt, at både ham Tom Webster fra Edison Research gav gode tips til podcasting, Peter Stewart gav insights om Smart Speaker og Tracy Johnson fortalte hvordan du kan fastholde lytterne? Fortvivl ikke! Lyt med.
Ny rapport: Journalister har høj arbejdsevne og godt helbred
Journalister har en høj fysisk og psykisk arbejdsevne samt et godt helbred. Sådan lyder det fra journalisterne selv
Mest læste
- Diversitet er nyhedsmediers nøgle til talent og tillid
Borchardt var i Danmark for at tale på Redaktørernes Dag hos... - Danske Medier vedtager vejledende retningslinjer for citater
Forslag fra arbejdsgruppe vedtaget af Danske Mediers bestyre... - Programmatic 2019 i billeder
Torsdag den 28. november deltog godt tre hundrede programmat... - Det Danske Reklamemarked 2018: Digital tager næsten 6 ud af 10 annoncekroner
Viden fra Danske Medier. IRM, Kreativitet & Kommunikation o... - Medlemsseminar: Rapport om danskernes villighed til betaling for nyheder
Danske Medier Research og Danske Medier byder medlemmer velk...
Mest læste
- Diversitet er nyhedsmediers nøgle til talent og tillid
Borchardt var i Danmark for at tale på Redaktørernes Dag hos... - Danske Medier vedtager vejledende retningslinjer for citater
Forslag fra arbejdsgruppe vedtaget af Danske Mediers bestyre... - Programmatic 2019 i billeder
Torsdag den 28. november deltog godt tre hundrede programmat... - Det Danske Reklamemarked 2018: Digital tager næsten 6 ud af 10 annoncekroner
Viden fra Danske Medier. IRM, Kreativitet & Kommunikation o... - Medlemsseminar: Rapport om danskernes villighed til betaling for nyheder
Danske Medier Research og Danske Medier byder medlemmer velk...