Digital kommunikationsmedarbejder til Danske Medier

Danske Medier styrker det strategisk kommunikative arbejde og søger en digital kommunikationsmedarbejder, der sammen med de øvrige medarbejdere kan varetage Danske Mediers kommunikation i tilknytning til såvel interessevaretagelse som medlemsaktiviteter.

Digitalt startup-ikon giver gode råde til danske redaktører

Spørgelysten blandt publikum var stor, da Mette Lykke optrådte som en af hovedtalerne i Odense på Redaktørernes Dag 2019. Hendes position som CEO for Too Good To Go og tidligere Endomondo, triggede publikum til at stille flere spørgsmål, end Berlingskes Mette Østergaard som moderator kunne nå at formidle videre på scenen. Som opfølgning på den ellers timelange session, kommer her Mette Lykkes skriftlige svar på de ubesvarede spørgsmål redaktørerne stillede i konferencens digitale Q&A-redskab.

Ny fælles hjemmeside og nyt logo

Danske Medier, Danske Medier Arbejdsgiver og Danske Medier Research har i dag fået ny fælles hjemmeside og kommunikativ identitet.

Mest læste

Mest læste