Mediernes efteruddannelse
 

Nyt i kursuskataloget: Certificeret projektledelse, data og forretningsudvikling

Mediernes Efteruddannelse åbner, mandag den 21. oktober, op for en række nye kurser i forårets kursusprogram. Som et svar på bl.a. rapporterne ‘Fagenes fremtid’, der udkom i foråret 2019, præsenteres nu fire forskellige ryper kurser inden for projektledelse. Heraf er de tre – SCRUM, PRINCE2 og Projektledelse i mediebranchen – certificerede, så kursisten ender med en solid kompetence på sit cv.

Blandt de øvrige nyheder er bl.a. en række kurser i udvikling og forretning, samt datajournalistik og anvendelse af data. Desuden åbnes der denne gang op for et ledelseskursus for kommunikatører.

Kurserne kan ses på Mediernes Efteruddannelses hjemmeside fra den 21. oktober, og tilmeldingen åbner den 4. november kl. 09:00.

Om kurserne i projektledelse

SCRUM: Agil projektledelse (med certificering)

PRINCE2: Systematisk projektledelse (med certificering)

Projektledelse i mediebranchen: Akademikursus på DMJX (med certificering)

Effektiv projektledelse: Skab ansvarsfølelse og samarbejde i projektgruppen (generelle projektledelseskompetencer)

Kontakt for mere information: Michael Aage Jensen, daglig leder af Pressens Uddannelsesfond

Email: maj@pu.dk
Mobil: 23 45 02 52

Mediernes Efteruddannelse/Pressens Uddannelsesfond
Pressens Hus
Skindergade 7
1159 København K

Mest læste

Læs også

Cookieregler: Erhvervsstyrelsen undersøger flere hjemmesider

Efter et stigende antal henvendelser har Erhvervsstyrelsen opjusteret tilsynet med cookiereglerne. Der undersøges hovedsageligt websites, hvor der er modtaget en konkret henvendelse, men styrelsen kan også tage sager op på eget initiativ. Der er ind til videre modtaget klager over ca. 100 websites i år.

Nyt samarbejde skal stoppe pengestrømme til ulovlige tjenester

Det er positivt at se så mange aktører bakke op om at forhindre ulovlig aktivitet på internettet. Lovgivning og domstolsafgørelser kan kun løse en del af problemet, men i sidste ende er det de forskellige aktørers engagement og vilje til at håndhæve reglerne, der for alvor skaber resultaterne, udtaler Danske Mediers digitale chef, Allan Sørensen

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)