Mediernes efteruddannelse
 

Nyt i kursuskataloget: Certificeret projektledelse, data og forretningsudvikling

Mediernes Efteruddannelse åbner, mandag den 21. oktober, op for en række nye kurser i forårets kursusprogram. Som et svar på bl.a. rapporterne ‘Fagenes fremtid’, der udkom i foråret 2019, præsenteres nu fire forskellige ryper kurser inden for projektledelse. Heraf er de tre – SCRUM, PRINCE2 og Projektledelse i mediebranchen – certificerede, så kursisten ender med en solid kompetence på sit cv.

Blandt de øvrige nyheder er bl.a. en række kurser i udvikling og forretning, samt datajournalistik og anvendelse af data. Desuden åbnes der denne gang op for et ledelseskursus for kommunikatører.

Kurserne kan ses på Mediernes Efteruddannelses hjemmeside fra den 21. oktober, og tilmeldingen åbner den 4. november kl. 09:00.

Om kurserne i projektledelse

SCRUM: Agil projektledelse (med certificering)

PRINCE2: Systematisk projektledelse (med certificering)

Projektledelse i mediebranchen: Akademikursus på DMJX (med certificering)

Effektiv projektledelse: Skab ansvarsfølelse og samarbejde i projektgruppen (generelle projektledelseskompetencer)

Kontakt for mere information: Michael Aage Jensen, daglig leder af Pressens Uddannelsesfond

Email: maj@pu.dk
Mobil: 23 45 02 52

Mediernes Efteruddannelse/Pressens Uddannelsesfond
Pressens Hus
Skindergade 7
1159 København K

Mest læste

Læs også

Overenskomstforhandlingerne er skudt i gang

Størstedelen af overenskomsterne på det private arbejdsmarked skal fornys med virkning fra den 1. marts 2020. Det gælder naturligvis også for overenskomsterne i Danske Mediers Arbejdsgiverforening, der dækker det redaktionelle område, det grafiske område, funktionærområdet og distributionsområdet.

Pressemeddelelse vedr. citat

Danske Medier har sammen med DR, TV2 og TV2-Regionerne strammet sine vejledende retningslinjer for citat. Det sker for at skærpe branchens opmærksomhed på værdien af originaljournalistik i en tid, hvor digitale medier har muliggjort videreformidling af redaktionelt indhold.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)