Mediernes efteruddannelse
 

Nyt i kursuskataloget: Certificeret projektledelse, data og forretningsudvikling

Mediernes Efteruddannelse åbner, mandag den 21. oktober, op for en række nye kurser i forårets kursusprogram. Som et svar på bl.a. rapporterne ‘Fagenes fremtid’, der udkom i foråret 2019, præsenteres nu fire forskellige ryper kurser inden for projektledelse. Heraf er de tre – SCRUM, PRINCE2 og Projektledelse i mediebranchen – certificerede, så kursisten ender med en solid kompetence på sit cv.

Blandt de øvrige nyheder er bl.a. en række kurser i udvikling og forretning, samt datajournalistik og anvendelse af data. Desuden åbnes der denne gang op for et ledelseskursus for kommunikatører.

Kurserne kan ses på Mediernes Efteruddannelses hjemmeside fra den 21. oktober, og tilmeldingen åbner den 4. november kl. 09:00.

Om kurserne i projektledelse

SCRUM: Agil projektledelse (med certificering)

PRINCE2: Systematisk projektledelse (med certificering)

Projektledelse i mediebranchen: Akademikursus på DMJX (med certificering)

Effektiv projektledelse: Skab ansvarsfølelse og samarbejde i projektgruppen (generelle projektledelseskompetencer)

Kontakt for mere information: Michael Aage Jensen, daglig leder af Pressens Uddannelsesfond

Email: maj@pu.dk
Mobil: 23 45 02 52

Mediernes Efteruddannelse/Pressens Uddannelsesfond
Pressens Hus
Skindergade 7
1159 København K

Mest læste

Læs også

Overblik over trepartsaftalen: Den er endnu et vigtigt skridt på vejen

Regeringen og arbejdsmarkedets parter har indgået en trepartsaftale. Den sikrer en midlertidig lønkompensationsordning for fyringstruede lønmodtagere på det private arbejdsmarked. Aftalen er endnu et vigtigt skridt imod, at de økonomiske konsekvenser af COVID-19 begrænses mest muligt for både arbejdsgivere og medarbejdere.

Status på nødhjælp til virksomheder og gældende regler for arbejdsgivere: Gode første skridt, men flere instrumenter vil skulle i brug

Hos Danske Medier følger vi løbende udviklingen for vores medlemmer og er opmærksomme på, at mange allerede i en periode har været ramt af markante økonomiske tab som følge af faldende annonceindtægter. Danske Medier hæfter sig for nuværende ved, at der også fra regeringens side bliver udtrykt forståelse af, at flere instrumenter vil skulle i brug.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)