Årets Programmatic konference bliver spektakulær

Man kunne sagtens forvente dystre toner fra en konference dedikeret til målrettet annoncering, i takt med at Apple, Mozilla og Google m.fl. udfaser det teknologiske fundament for 3.parts cookies kombineret med at lovregulering udfordrer tracking-muligheder. Men den digitale annoncebranche er ukuelig i sin innovation og tilgang til at udvikle nye modeller til optimering af kommercielle budskaber. Derfor er der lagt op til en højst spektakulær udgave af Programmatic, der løber af staben for sjette år i træk den 28 november.

Shaping the future of EU media policy

News Media Europe inviterer til mediepolitisk event i Bruxelles. ’Shaping the future of EU media policy’ afholdes i BIP – Rue Royale 2-4, 1000 Bruxelles, tirsdag den 3. december 2019, kl. 09.00 til 16.30.

Guld til Politiken for Årets digitale historie

Fredag blev Politiken overrakt guld for Årets digitale historie ved et redaktionsmøde på Rådhuspladsen i København. Historien ”Hvorfor voldtog Tom sin kæreste?” imponerede juryen ved at være en stærk fortælling, som får ekstra luft under vingerne af det digitale.

Guld til Fyens Stiftstidende for Årets Forside

Torsdag besøgte Danske Medier Fyens Stiftstidendes redaktion i Odense for at overrække avisen og dygtige medarbejdere guld i konkurrencen Årets Avisside for forsiden ”Og swinger det – pianomand”. Ida Simmelholt, Sander S. Astrup, Martin Seymour og Vibeke Volder begik 1. oktober 2018 forsiden til minde om Kim Larsen.

Ugeavisernes Efterårsseminar: Medieudvikling og lokal begejstring

Programmet for Danske Mediers og De Lokale Ugeavisers efterårsseminar på Hotel Koldingfjord er nu ved at være klart. Deltagerne kan blandt andet se frem til at høre om ”Tendenser i medieudviklingen nu og i fremtiden”, ligesom de vil kunne blive ”Klar til Amazon-effekten”. Endelig er der på konferencen fokus på ”Teknologiens muligheder og Trends i fremtiden”.

Mest læste

Mest læste