Danske Medier Research og Danske Medier byder medlemmer velkommen til seminar om danskernes villighed til betaling for nyheder, fredag 7. februar kl. 9.00 hos Jyllands-Posten i Viby, Århus
Reuters Digital News Report indikerer, at Danskernes betalingsvillighed til nyheder skulle være lavere end i de øvrige nordiske lande. Derfor har Danske Medier Research sammen med Kantar Gallup gennemført en analyse af danskernes betalingsvillighed, der afdækker området nærmere.
Rapporten offentliggøres ikke, men stilles til rådighed for medlemmerne.
Program
09.00-09.30
Morgenkaffe
09.30
Velkomst
v. Direktør Marianne Bugge Zederkof
09.30-10.15
Danskernes villighed til betaling for nyheder
v. Berit Puggaard direktør Kantar Gallup
10.15-10.45
Udviklingen af abonnementsprodukter i spændingsfeltet mellem B2C og B2B
v. Mette Vindfeld Rosendahl, udviklingsdirektør for Teknologiens Mediehus
10.45
Afrunding
Programmet er med forbehold for ændringer. Senest opdateret 10. januar 2020.