Danske Medier får nyt logo

Danske Medier, Danske Medier Arbejdsgiver og Danske Medier Research får fra 1. maj 2019 ny fælles hjemmeside, visuel identitet og logo.

Men allerede fra tirsdag 2. april vil foreningen anvende det nye logo i en kampagneversion.

Årsagen til den tidlige lancering af logoet skal findes ved, at Danske Medier sammen med medlemmerne tirsdag går i luften med en stor oplysningskampagne, der sætter fokus på mediernes betydning for demokratiet.

Danske Medier, Danske Medier Arbejdsgiver og Danske Medier Researchs nye fælles hjemmeside, visuelle identitet og logo udfoldes og forklares nærmere 1. maj.

Kampagneversionen af Danske Mediers nye logo kan ses herunder.

 

 

Mest læste

Læs også

Pressemeddelelse vedr. citat

Danske Medier har sammen med DR, TV2 og TV2-Regionerne strammet sine vejledende retningslinjer for citat. Det sker for at skærpe branchens opmærksomhed på værdien af originaljournalistik i en tid, hvor digitale medier har muliggjort videreformidling af redaktionelt indhold.

Åbent for ansøgning om tilskud fra Bladpuljen

Blade og tidsskrifter med indhold af almennyttig eller humanitær karakter eller inden for områderne kultur, undervisning, idræt, miljø og religion kan søge om distributionstilskud fra Bladpuljen under Kulturministeriet.

Diversitet er nyhedsmediers nøgle til talent og tillid

Borchardt var i Danmark for at tale på Redaktørernes Dag hos Danske Medier. I den forbindelse forklarede hun inden konferencen i dette interview blandt andet hvorfor diversitet er blevet et nødvendigt element i nyhedsredaktionen – og hvorfor det for nyhedsmedier kan være en svær størrelse at arbejde med.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)