Reklame og annoncestatistik

Danske Medier Research opgør løbende annonceomsætningen for en række mediegrupper. Statistikken bygger på indberetning af omsætning direkte fra medlemmer af Danske Medier, og offentliggøres regelmæssigt som samlet udvikling for de enkelte mediegrupper.
Disse opgørelser og omsætning for en række øvrige mediegrupper samles og perspektiveres i den årlige reklameforbrugsundersøgelse, som giver et detaljeret overblik over status og udvikling for omsætningen på reklamemarkedet i Danmark.

Har du spørgsmål til Reklame- og annoncestatistik, kontakt en af vores medarbejdere. Find kontaktoplysninger nedenfor.

Foto: Thomas Tolstrup

Marianne Bugge Zederkof
Direktør, cand.merc.

mbz@danskemedier.dk
Mobil: 20 76 50 99
Dir. nr.: 33 97 42 31

Foto: Thomas Tolstrup

Thomas Gynild
Analysechef

tg@dmresearch.dk
Mobil: 20 53 39 70
Dir. tlf: 33 97 42 29