Online Markedsstatistik

Danske Medier Research udgiver årligt rapporten Online Markedsstatistik. Rapporten giver et samlet overblik over udviklingen inden for forskellige kategorier af onlineannoncering. 

Markedsstatistikken bygger på indberetning fra Danske Mediers medlemmer samt markedsestimater og dataindsamlingen udføres af Deloitte. 

11. april 2019 udgav Danske Medier Research og Kreativitet og Kommunikation Online Markedsstatistik 2018. Læs pressemeddelelsen her

Prisen er 795 kr. for medlemmer af Danske Medier og Kreativitet & Kommunikation og 1.795 kr. for ikke medlemmer. Rapporten kan købes ved henvendelse til Thomas Gynild, Danske Medier, tg@dmresearch.dk.

Online Markedsstatistik 2015
Rapporten for 2015 kan hentes gratis her

Online Markedsstatistik 2016
Se pressemeddelelsen for 2016-rapporten.
Rapporten for 2016 kan hentes gratis her.

Online Markedsstatistik 2017
Se pressemeddelelsen for 2017-rapporten.

Foto: Thomas Tolstrup

Thomas Gynild
Analysechef

tg@dmresearch.dk
Mobil: 20 53 39 70
Dir. tlf: 33 97 42 29