Indlæser Begivenheder
  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Webinar: Data og Privacy i Markedsføringen – set fra forbrugeren og mediets side

Tidspunkt: 24. november 2021 kl. 9:00-10:30

Den data-drevne markedsføring har igennem mange år været et varmt emne indenfor reklame- og Mediebranchen.

Igennem reklame og mediekanaler leveres det rette budskab, til den rette person, på det rette tidspunkt – hvis data haves.

Fortalere priser øget effekt og relevans i marketingkommunikationen, modstandere taler om overvågning og overdreven datafangst.

Men hvad syntes (for)brugerene? Hvad er holdningen fra mediet? Og hvad bringer fremtiden?

På dette gratis webseminar vil OMD, JP/Politikens Hus og Danske Medier gøre dig klogere på disse områder.

 

Program

9.00           Velkommen

9.05            Hvad siger Myndighederne (Danske Medier)

9.25            Hvad siger (for)brugeren (OMD)

9.50            Hvad siger Mediet (JP/Politikens Hus)

10.10          Spørgsmål & debat

 

Detaljer

Dato:
24. november 2021
Tidspunkt:
09:00 - 10:30
Pris:
Gratis

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige