Rammeaftaler – vejledninger – ordninger

Digital rammeaftale

Hvad indeholder den digitale rammeaftale?

Rammeaftalen indeholder vilkårene for samhandel på annoncemarkedet mellem Netmedier (medlemmer af Danske Medier) og Ordregivende Bureauer (medlemmer af Kreativitet & Kommunikation/DRRB), herunder vilkår for sikkerhedsstillelse, som Kreativitet & Kommunikation og Danske Medier er blevet enige om.

Rammeaftalen har til hensigt at lette, ensarte og forbedre samhandel mellem medlemmerne af Danske Medier og Kreativitet & Kommunikation/DRRB for derigennem at opnå fordele for begge parter.

Er den et krav?

Nej, rammeaftalen er vejledende for både medlemmerne af Danske Medier og Kreativitet & Kommunikation.

Hvor finder jeg rammeaftalen?

Rammeaftalen kan hentes her.

Hvem kan jeg kontakte for mere vejledning?

Som medlem kan du blive vejledt af Danske Mediers digital chef, Allan Sørensen.

Allan Sørensen

Digital chef, cand.polit.
as@danskemedier.dk
Mobil: 27 83 46 01
Dir. tlf: 33 97 42 81
Interessevaretagelse i EU og Danmark. Persondata- og e-Databeskyttelseslov. IAB Danmark.

« Tilbage til Rammeaftaler – vejledninger – ordninger