Rammeaftaler – vejledninger – ordninger

Retningslinjer for displayannoncering

Hvorfor er der retningslinjer for displayannoncering?

Danske Mediers retningslinjer for displayannoncering har til formål at lette kommunikation omkring digital annoncering mellem medier, bureauer og annoncører ved at formulere en række forslag til standarder og gode tips til de mest anvendte formater og produkter inden for display annoncering (bannere) med henblik på en god brugeroplevelse og effektivt kampagneafvikling.

Hvad retningslinjerne et krav?

Det er frivilligt om medier eller andre vil følge retningslinjerne eller ej.

Hvem har lavet retningslinjerne og hvor finder jeg dem?

Retningslinjerne er udarbejdet af Danske Mediers arbejdsgruppe for Online & Advertising. Du kan hente retningslinjerne her.

Hvem kan jeg kontakte for mere vejledning?

Som medlem kan du blive vejledt af Danske Mediers digital chef, Allan Sørensen.

Allan Sørensen

Digital chef, cand.polit.
as@danskemedier.dk
Mobil: 27 83 46 01
Dir. tlf: 33 97 42 81
Interessevaretagelse i EU og Danmark. Persondata- og e-Databeskyttelseslov. IAB Danmark.

« Tilbage til Rammeaftaler – vejledninger – ordninger