Danske Medier og magasinerne

Danske Medier varetager interesserne for magasinerne på en lang række områder. Foreningen bidrager med politisk interessevaretagelse i både Danmark og EU, såvel som juridisk bistand, målinger og events.

Herunder kan du finde det mest relevante materiale for magasinerne.

Politisk interessevaretagelse

Danske Medier varetager magasinernes politiske interesser i en række sager.

LINK TIL RELEVANT TEMASITE

Vejledninger og værktøjer

Danske Medier udgiver en række vejledninger og værktøjer der kan hjælpe magasinerne i forbindelse med nye regler, lovgivning eller standarder.

IKONER/KNAPPER:

FAQ (med link til vejledningsdelen af den)

Målinger

IKONER/KNAPPER:

Læsertal

Webtrafik

Reklameforbrug

Magasinerne i foreningen

I Danske Medier er der to stående udvalg, Redaktionelt udvalg og Distributionsudvalget, hvor magasinerne er repræsenteret.

Ved ønske om referat fra møder eller kontakt til udvalg kan nedenstående formular benyttes.

Nyhedsbreve

Danske Medier udgiver et ugentligt nyhedsbrev for mediebranchen, der bringer de seneste redaktionelle og kommercielle nyheder, såvel som karrierenyt og relevante mediebegivenheder.

INDSÆT KONTAKTFORMULAR

Historien

Magasinerne inden Danske Mediers dannelse i 2012 repræsenteret af Dansk Magasinpresses Udgiverforening. I dag varetager Danske Medier magasinernes interesser gennem både udvalg og interessenetværk, såvel som gennem Danske Mediers løbende politiske interessevaretagelse.