Danske Medier Danske Medier Danske Medier Danske Medier
  • Nyheder
  • Events
  • Målinger
  • Find svar
  • Tema: GDPR
  • Om Danske Medier
Danske Medier Danske Medier
  • Nyheder
  • Events
  • Målinger
  • Find svar
  • Tema: GDPR
  • Om Danske Medier
Nyheder
Danske Medier / Nyt fra Danske Medier
apr 27

DIA 12: Mobile elementer er blevet en vigtig bestanddel af digital markedsføring

  • 27. april 2012
  • Nyt fra Danske Medier

Det blev tydeliggjort, da de bedste digitale kampagner og produktioner blev præmieret på Danish Internet Award – DIA 12, som arrangeres af Danske Medier og Huset Markedsføring.  Prisen blev uddelt torsdag den 26. april i Bremen Teater i København, hvor DIA12 samlede flere end 500 branchefolk.

I sidste uge blev det offentliggjort, at der i 2011 blev omsat for fire milliarder kroner på digital markedsføring, og på DIA12 er en stor del af de produktioner, der er blevet produceret det seneste og vist på danske digitale medier, blevet vurderet. 235 indstillinger var indsendt til konkurrencen, der var rekord i forhold til foregående år.

Nogle af de store vindere var McDonalds med deres kampagne for Coinoffers, og Synoptik med deres online synstjek. Eksempler på annoncører, som er blandt dem, der forstår at udnytte de digitale muligheder for eksponering og inddragelse af brugerne. De to delte prisen som årets digitale markedsfører. En pris, der gives til annoncører.

”Annoncører og bureauer er blevet mere modige det seneste år. Vi skulle finde 17 vindere blandt de 235 indstillede kampagner, og der var blandt andet mange gode eksempler på, hvordan man bruger de digitale platforme med web, mobil og apps. Set i forhold til tidligere år er det tydeligt at de mobile platforme og større inddragelse er brugerne, er blevet et væsentligt element i den digitale markedsføring,” siger Kim Jong Andersen, formand for juryen på DIA12.

Det er niende gang af Danish Internet Award bliver afholdt. Prisuddelingen er oprindeligt grundlagt af FDIM, der i dag er en del af den nye medieorganisation Danske Medier.

Læs mere på: http://danskemedier.dk/pressemeddelelser/mobilitet-og-brugerinddragelse-i-fokus-med-digital-markedsforing/

Se billeder fra DIA12.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • E-Mail

Vores nyhedsbreve giver dig medienyheder, trends, interviews, policy og nøgletal. Få din ugentlige opsamling, en digital update eller nyt om ugeaviser.
Tilmeld dig her

Om forfatter

Tweets af ‎@DanskeMedier

Tweets by @@danskemedier

Kategorier

  • Annoncer
  • Digital
  • Fagblade
  • Høringssvar
  • Ikke kategoriseret
  • Job og karriere
  • Journalistik og redaktion
  • Leder
  • Marked og økonomi
  • Medarbejdere
  • Medieverdenen
  • Nyheder
  • Nyt fra Danske Medier
  • Nyt fra Redaktionen
  • Orientering
  • Pressemeddelelser
  • Publikationer
  • Radio
  • Research
  • Synspunkt
  • Tæt på
  • Tendenser og Viden
  • Ugeaviser
  • Unge og medier

Danske Medier

Pressens Hus
Skindergade 7
1159 København K
+45 33 97 40 00
mail@danskemedier.dk

Twitter
LinkedIn

Navigation

In English

Pressekontakt

Pressekort

Annoncering

Bliv medlem

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld

Høringssvar
Publikationer
Nyt fra Danske Medier

Cookie- og privatlivspolitik

Administrér samtykke