De Lokale Ugeaviser og Danske Medier samler igen i år redaktionelle og kommercielle ledere fra alle landets lokale ugeaviser til Ugeavisernes Efterårsseminar. Det sker 30. september 2015 på Hotel Koldingfjord med middag, underholdning og overnatning natten til 1. oktober.
Deltagerne vil her bl.a. kunne høre:
– Forskningschef Roger Buch om de lokale ugeavisers rolle især i valgkampen til Folketinget
– Mette Obelitz fra MarketMinds om De Lokale Ugeaviser nye omfattende ”udviklingsprojekt ” Den Unge Udfordring.
– Thomas Bigum om tendenser i de sociale medier, og hvilken rolle ugeaviserne kan spille
– Henrik Andersen, Wilke om at det trykte medie langtfra er dødt – tværtimod
– Nils Villemoes om ledelse
På det redaktionelle spor er emnerne bl.a:
– Hvordan du bruger de sociale medier redaktionelt
– Hvordan du inddrager de unge læsere aktivt i din ugeavis
På det kommercielle spor:…
– De Lokale Ugeaviser – siden sidst
– Lokale ugeaviser som relationsskabende medie
Aftenen starter med kåringen af Årets Ugeavis samt vinderne i konkurrencen Ugeavisernes Årspris.
Herefter er der festmiddag med underholdning, som vil få lattermusklerne på hårdt arbejde.
Det endelige program udsendes umiddelbart før sommerferien.
Sidste frist for tilmelding: fredag 18. september. Der er et begrænset antal værelser på Hotel Koldingfjord. De besættes efter ”først til mølle-princippet”. Vi anbefaler derfor hurtig tilmelding.
Prisen er uændret i forhold til 2014: 3.600 kr. plus moms inkl. overnatning, 2.595 kr. plus moms uden overnatning.
Ved afbud senest 18. september opkræves ikke betaling. Ved senere afbud eller udeblivelse betales fuld pris – men det er muligt at sende en anden.