Danske Medier får nyt logo

Danske Medier, Danske Medier Arbejdsgiver og Danske Medier Research får fra 1. maj 2019 ny fælles hjemmeside, visuel identitet og logo.

Men allerede fra tirsdag 2. april vil foreningen anvende det nye logo i en kampagneversion.

Årsagen til den tidlige lancering af logoet skal findes ved, at Danske Medier sammen med medlemmerne tirsdag går i luften med en stor oplysningskampagne, der sætter fokus på mediernes betydning for demokratiet.

Danske Medier, Danske Medier Arbejdsgiver og Danske Medier Researchs nye fælles hjemmeside, visuelle identitet og logo udfoldes og forklares nærmere 1. maj.

Kampagneversionen af Danske Mediers nye logo kan ses herunder.

 

 

Læs også

Unge skal have adgang til troværdig information – både nu og i fremtiden

I august 2024 gennemførte regeringen en ministerrokade, som vil få stor betydning for, hvordan vi som samfund håndterer både mulighederne og udfordringerne med ny teknologi. Danmark fik en ny digitaliseringsminister, Caroline Stage Olsen, og techområdet blev for første gang samlet under et ministerium. Med det har regeringen taget endnu et vigtigt skridt i anerkendelsen af teknologiens betydning for vores samfund og behovet for regulering.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev