colleagues-conference-coworker-1391372
 

Executive Assistant til Danske Medier

Er du passioneret for ledelses- og forandringsprocesser? Har du lyst til at blive en del af en organisation i udvikling midt i den politiske samtale i Danmark? Har du flair for koordinering og processtyring? Så kunne jobbet som executive assistant til den adm. direktør i Danske Medier måske være et næste skridt i din karriere.

Om jobbet:

Du vil indgå som support for ledelsesholdet i Danske Medier med reference til den adm. direktør. Dine primære opgaver vil være:

– Drive administrative opgaver for direktion og bestyrelse herunder planlægning, forberedelse og opfølgning på generalforsamling, ledelses- og bestyrelsesmøder.

– Supportere den adm. direktør ift. kalender- og opgavestyring.

– Projektledelse af interne og eksterne projekter.

– Korrekturlæsning på nyhedsbreve, medlemskommunikation, præsentationer mv.

Kvalifikationer:

Vi forestiller os du har en kandidatuddannelse inden for business, politik eller kommunikation med interesse for projektstyring og -ledelse.

Du har ideelt et par års erhvervserfaring eller er nyuddannet med længere relevant studiearbejde inden for organisationer eller eksempelvis et ministerium.

Vi tilbyder en fast stilling i et spændende og engageret fagligt miljø med ambitionen om at sætte et afgørende aftryk på den mediepolitiske samtale i Danmark. Du får et godt netværk og lærer det politiske miljø og de politiske processer grundigt at kende indefra. Vi er en arbejdsplads præget af gensidig fleksibilitet, hvor det er muligt at forene fritid med et spændende arbejdsliv.

Ansøgningsfrist:

Ansøgning vedlagt CV sendes til mbz@danskemedier.dk senest 30. september. Angiv i emnefeltet, at du søger stillingen som Executive Assistant. Samtaler afvikles primo oktober. Spørgsmål til dette opslag rettes til adm. direktør Mads Brandstrup på mab@danskemedier.dk

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Læs også

Danske Mediers høringssvar til ny dansk frekvensstrategi

Danske Medier har med interesse konstateret, den igangværende høring om udkast til ny dansk frekvens strategi. Danske Medier undrer sig over, at foreningen ikke er på høringslisten, men går ud fra at foreningens bemærkninger vil blive inddraget i det videre arbejde.

Da norsk lokalmedie ignorerede antallet af klik, strømmede abonnenterne til

Da Janne Rygh og hendes kolleger begyndte det analysearbejde, som i første omgang endte med 12.000 kategoriserede – og manuelt indtastede – artikler i et excel-ark, havde Amedia næsten ingen rent digitale abonnenter. Tværtimod var de loyale læsere næsten alle sammen bundet op på printavisen. I dag, otte år senere, er halvdelen af abonnenterne rent digitale.

Høring vedr. forslag til lov om ændring af lov om godskørsel

. Danske Medier finder det overordentligt positivt at den såkaldte 11 kg-regel fastholdes. Dette er særdeles vigtigt, da 11 kg-reglen er med til at sikre muligheden for distribution af aviser i alle egne af Danmark og derved udgør et element i den demokratiske oplysning af landets borgere. Danske Medier vil derfor gerne kvittere for, at der fra politisk hold er blevet lyttet til de mange interesseorganisationer og parter på området, der har advaret kraftigt imod en ændring af 11 kg-reglen.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev