artikel_790×426
 

Redaktørernes Dag sætter fokus på det redaktionelle lederskab

Digitalisering og sociale medier har ændret mediebranchen for altid. Og forandringerne fortsætter hastigt. Nye medieplatforme og brugere kræver nye arbejdsformer på redaktionen.

Dette års Redaktørernes Dag bliver afholdt 12. november og sætter i år fokus på, hvordan du som redaktør med udgangspunkt i journalistiske værdier hjælper din redaktion med at omstille dig til fremtiden, når dit eneste sikre ståsted er, at du ikke ved, hvad den bringer.

Redaktørernes Dag 2019 er en ny og fokuseret udgave af mediebranchens traditionsrige fætter-kusine-fest, Redaktørernes Døgn. I år bliver klog konstruktivitet og kærlig kollegialitet konferencens bærende søjler.

Tilmeld dig til en konfronterende konference med top tunede talere, dybe debatter og vækkende workshops. Et symposion af indsigt og inspiration i selskab med redaktører fra medier i hele landet.

Et topmøde for de bedste og modigste i branchen, som vi afslutter med årets hyggeligste fest i branchen – Redaktørernes Aften.

Mødestedet er flyttet tættere på alfarvej, så du nemmere kan komme hjem – næsten uanset hvor i landet du bor. I år finder Redaktørernes Dag sted på TV 2 på Kvægtorvet, hvor vi mødes til årets begivenhed for redaktører i mediebranchen.

På Redaktørens Dag 2019 kan du blandt andet møde Alexandra Borchardt fra Reuters Institute og TV 2’s nye adm. direktør, Anne Stig Engdal Christensen.

Redaktørens Dag danner også rammen om en række samtalesaloner, hvor du kan møde Danmarks førende journalistiske forskere fra de tre journalistuddannelser.

Tilmeld dig allerede nu
Der vil efter sommeren komme flere navne på programmet, men tilmeld dig allerede nu Redaktørernes Dag.

I år har vi sat prisen ned til 3600 kroner ex moms. Men allerede i dag og frem til 1. september kan du tilmelde dig med en særlig early bird-pris på kun 2900 kroner ex moms.

Programlæggere er Aslak Gottlieb og Jesper Jürgensen. 

Mest læste

Læs også

Cookieregler: Erhvervsstyrelsen undersøger flere hjemmesider

Efter et stigende antal henvendelser har Erhvervsstyrelsen opjusteret tilsynet med cookiereglerne. Der undersøges hovedsageligt websites, hvor der er modtaget en konkret henvendelse, men styrelsen kan også tage sager op på eget initiativ. Der er ind til videre modtaget klager over ca. 100 websites i år.

Nyt samarbejde skal stoppe pengestrømme til ulovlige tjenester

Det er positivt at se så mange aktører bakke op om at forhindre ulovlig aktivitet på internettet. Lovgivning og domstolsafgørelser kan kun løse en del af problemet, men i sidste ende er det de forskellige aktørers engagement og vilje til at håndhæve reglerne, der for alvor skaber resultaterne, udtaler Danske Mediers digitale chef, Allan Sørensen

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)