artikel_790×426
 

Redaktørernes Dag sætter fokus på det redaktionelle lederskab

Digitalisering og sociale medier har ændret mediebranchen for altid. Og forandringerne fortsætter hastigt. Nye medieplatforme og brugere kræver nye arbejdsformer på redaktionen.

Dette års Redaktørernes Dag bliver afholdt 12. november og sætter i år fokus på, hvordan du som redaktør med udgangspunkt i journalistiske værdier hjælper din redaktion med at omstille dig til fremtiden, når dit eneste sikre ståsted er, at du ikke ved, hvad den bringer.

Redaktørernes Dag 2019 er en ny og fokuseret udgave af mediebranchens traditionsrige fætter-kusine-fest, Redaktørernes Døgn. I år bliver klog konstruktivitet og kærlig kollegialitet konferencens bærende søjler.

Tilmeld dig til en konfronterende konference med top tunede talere, dybe debatter og vækkende workshops. Et symposion af indsigt og inspiration i selskab med redaktører fra medier i hele landet.

Et topmøde for de bedste og modigste i branchen, som vi afslutter med årets hyggeligste fest i branchen – Redaktørernes Aften.

Mødestedet er flyttet tættere på alfarvej, så du nemmere kan komme hjem – næsten uanset hvor i landet du bor. I år finder Redaktørernes Dag sted på TV 2 på Kvægtorvet, hvor vi mødes til årets begivenhed for redaktører i mediebranchen.

På Redaktørens Dag 2019 kan du blandt andet møde Alexandra Borchardt fra Reuters Institute og TV 2’s nye adm. direktør, Anne Stig Engdal Christensen.

Redaktørens Dag danner også rammen om en række samtalesaloner, hvor du kan møde Danmarks førende journalistiske forskere fra de tre journalistuddannelser.

Tilmeld dig allerede nu
Der vil efter sommeren komme flere navne på programmet, men tilmeld dig allerede nu Redaktørernes Dag.

I år har vi sat prisen ned til 3600 kroner ex moms. Men allerede i dag og frem til 1. september kan du tilmelde dig med en særlig early bird-pris på kun 2900 kroner ex moms.

Programlæggere er Aslak Gottlieb og Jesper Jürgensen. 

Mest læste

Læs også

Shaping the future of EU media policy

News Media Europe inviterer til mediepolitisk event i Bruxelles. ’Shaping the future of EU media policy’ afholdes i BIP – Rue Royale 2-4, 1000 Bruxelles, tirsdag den 3. december 2019, kl. 09.00 til 16.30.

Early Bird tilbud på Radiodays Europe 2020

Tilmelding til Radiodays Europe 2019 er nu åben. Den ellevte udgave af Europas største konference for radio og innovativ lydproduktion afholdes i Lisbon Congress Centre – CCL i Lisabon, Portugal, fra 29. marts til 31. marts 2020.

Oplæg om den administrative håndtering af den nye ferielov

Volder samspillet mellem eIndkomst, Feriepengeinfo og FerieKonto problemer hos jer? Og er I heller ikke helt skarpe på, hvordan I skal forholde jer til de indefrosne feriemidler i overgangsperioden fra gammel til ny ferieordning? Så få svarene her.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)