Lars Løkke Rasmussen møder pressen 

Danske Medier og Publicistklubben er værter, når pressens minister, statsminister Lars Løkke Rasmussen gæster Pressen i JP/Politikens Hus.

Mødet foregår tirsdag 12. marts kl 17.00. Mette Vibe Utzon vil styre debatten.
Arrangementet er for medlemmer af Publicistklubben og ansatte i Danske Mediers medlemsvirksomheder.

”Vi glæder os meget til det her arrangement, som er et unikt møde for vores medlemmer. Statsministeren vil på dagen blive interviewet om pressens rolle i samfundet. En debat, der er mere væsentlig og aktuel end nogensinde. Hvilken rolle spiller de sociale platforme og de redigerede journalistiske medier for vores demokrati? Og er de traditionelle publicistiske medier truet? Det er spørgsmål, som vi tror, mange af vores medlemsvirksomheder har interesse i at høre statsministeren svare på,” siger publicistisk chef i Danske Medier, Jesper Jürgensen.

Tilmelding til arrangement er nødvendig af hensyn til sikkerhedsforhold.
Læs mere og tilmeld dig her.

Mest læste

Læs også

Faktabegrebet er under pres: Hør statsministerens tale på Mediernes Årsdag

“En tid, hvor faktabegrebet er under pres, og hvor alt derfor kan beskyldes for at være fake news. Jo med den konsekvens, desværre, at der heller ikke er noget der er true news.” Hør en eller genhør talen, der satte fokus på redigerede og uredigrede mediers betydning for samfundet – og det forestående valg.

Radiodays 2019

Radiodays 2019 holdes fredag 20. september i det helt nye konferencecenter Huone på Amager Strandvej med efterfølgende Prix fest samme sted. Danske Medier, DR, Radio24Syv og Bauer Media samler endnu engang branchen til en dag med fokus på radio.

Nu får Danmark et podcastindex

Hvad går danskerne rundt med i ørerne, når de streamer og downloader podcast i Danmark? Efter lang tids forberedelse er det danske radiomarked – det vil sige DR, Radio24syv, Bauer Media og Danske Medier – i fællesskab klar til at lancere Dansk Podcast Index.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)