Retningslinjer for display-annoncering_december 2021
 

Opdaterede retningslinjer for display-annoncering

IAB Danmark har i december 2021 udgivet opdaterede retningslinjer for display-annoncering.  

Retningslinjerne har til formål at lette kommunikationen omkring digital annoncering mellem medier, bureauer og annoncører samt at sikre en god brugeroplevelse og effektiv kampagneafvikling. I retningslinjerne er der formuleret en række forslag til standardergode tips og mest anvendte formater, blandt andet mht. hosting, HTML5-bannere og video og lyd.  

Kontakt

Allan Sørensen

as@danskemedier.dk
Mobil: 27 83 46 01
Dir. tlf: 33 97 42 81

Læs også

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev