Fremtidens medier og brands

Medier, tillid og kontrol

Dato: Fredag 19. januar, kl. 9.00-12.30

Lokation: Kromann Reumert, Sundkrogsgade 5, 2100 København

Danske Medier og Dansk Annoncørforening inviterer til konference, som vil tage afsæt i en stor analyse gennemført blandt danske CMO’er og den danske befolkning. Undersøgelsen sætter fokus på medieplatforme, transparens, dataetik, tillid og kontrol.

Arrangementet er særligt målrettet dig, der arbejder med marketing og kommunikation eller som rådgiver for marketing- og kommunikationsafdelinger i virksomheder.

Hvordan opnår man mere kontrol, kvalitet og effekt i markedsføringen?

Danske medier og brands opererer i dag i en virkelighed kendetegnet ved mange forskellige udfordringer af stigende kompleks karakter. Annoncørerne stiller krav til brand safety, forbrugerne stiller krav til klimaaftryk, og alle stiller krav til transparens. 

Med dette som bagtæppe, hvordan ser fremtiden så ud for danske medier og brands, hvis man skal tage et kig ind i krystalkuglen, på både den korte og den lange bane? Og hvad bør medier og annoncører konkret gøre for at styrke deres brand i en turbulent verden? 

Disse spørgsmål vil blive debatteret på konferencen ‘Fremtidens medier og brands’.  

Danske Medier og Dansk Annoncørforening præsenterer som nævnt en spritny analyse, der afdækker danske markedsføringsanvarlige og danskernes opfattelse af transparens, tillid og kontrol i forhold til medier og platforme. 

Kom med og få ny viden og indsigt i, hvordan danske annoncører opnår mest mulig tillid og kontrol i medieplanlægningen.

Nedenfor kan du læse mere om programmet og talerne, ligesom du kan tilmelde dig via formularen.
 

Program

Tilmelding

Mød talerne

Kontakt

Ved spørgsmål vedr. tilmelding eller lign. kontakt: 

Nanna Nim Christensen
Kommunikations– og eventkonsulent
nnc@danskemedier.dk

+ 45 92 82 27 67

 

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev