Fremtidens medier og brands
Medier, tillid og kontrol
Dato: Fredag 19. januar, kl. 9.00-12.30
Lokation: Kromann Reumert, Sundkrogsgade 5, 2100 København
Danske Medier og Dansk Annoncørforening inviterer til konference, som vil tage afsæt i en stor analyse gennemført blandt danske CMO’er og den danske befolkning. Undersøgelsen sætter fokus på medieplatforme, transparens, dataetik, tillid og kontrol.
Arrangementet er særligt målrettet dig, der arbejder med marketing og kommunikation eller som rådgiver for marketing- og kommunikationsafdelinger i virksomheder.
Hvordan opnår man mere kontrol, kvalitet og effekt i markedsføringen?
Danske medier og brands opererer i dag i en virkelighed kendetegnet ved mange forskellige udfordringer af stigende kompleks karakter. Annoncørerne stiller krav til brand safety, forbrugerne stiller krav til klimaaftryk, og alle stiller krav til transparens.
Med dette som bagtæppe, hvordan ser fremtiden så ud for danske medier og brands, hvis man skal tage et kig ind i krystalkuglen, på både den korte og den lange bane? Og hvad bør medier og annoncører konkret gøre for at styrke deres brand i en turbulent verden?
Disse spørgsmål vil blive debatteret på konferencen ‘Fremtidens medier og brands’.
Danske Medier og Dansk Annoncørforening præsenterer som nævnt en spritny analyse, der afdækker danske markedsføringsanvarlige og danskernes opfattelse af transparens, tillid og kontrol i forhold til medier og platforme.
Kom med og få ny viden og indsigt i, hvordan danske annoncører opnår mest mulig tillid og kontrol i medieplanlægningen.
Nedenfor kan du læse mere om programmet og talerne, ligesom du kan tilmelde dig via formularen.
Program
Tilmelding
Mød talerne
Kontakt
Ved spørgsmål vedr. tilmelding eller lign. kontakt:
Nanna Nim Christensen
Kommunikations– og eventkonsulent
nnc@danskemedier.dk
+ 45 92 82 27 67