Banner_Ugeaviserne_790x426
 

Ny pris for kommercielle tiltag blandt ugeaviserne

Danske Medier indfører i år for første gang en særlig pris ”Ugeavisernes kommercielle pris” som skal honorere kommercielle tiltag blandt ugeaviserne.

Prisen uddeles sammen med Ugeavisernes Årspriser ved Ugeavisernes Efterårsseminar på Hotel Koldingfjord.

Alle kommercielle tiltag kan deltage i konkurrencen og intet er for småt. Det kan være et særligt tiltag eller annonceformat, et tillæg til avisen eller ny målgruppe, som det er lykkedes at få i tale, men kan også være en særlig måde at arbejde med annoncører eller en måde, hvordan ugeavisens digitale tilstedeværelse er blevet understøttet.

Aviser der ønsker at indstille et tiltag til ”Ugeavisernes kommercielle pris” skal sende en beskrivelse af hvad der ligger i det kommercielle tiltag. Indstillingen sendes til publicistisk chef, Jesper Jürgensen på jej@danskemedier.dk eller med post til Danske Medier, Skindergade 7, 1159 København K.

Indstillingen skal udover en nærmere beskrivelse af hvad der ligger i tiltaget også indeholde et eksempel på, hvordan det konkret er blevet implementeret.

Mest læste

Læs også

Gå-hjem-møde om afslørende journalistik

Danske Medier inviterer medlemmerne til gå-hjem-møde 30. september. Her vil journalisterne Asger Havstein Eriksen og Morten Halskov fra Fagbladet 3F fortælle om arbejdet med afsløringerne af slumlejre i Padborg, der hviler på et tungt og imponerende stykke gravearbejde.

Årets nomineringer til Prix Radio

Her er de nominerede til Prix Radio 2019 i kategorierne: Årets podcast, Årets nyskabelse, Årets dokumentar og dokumentariske feature, Årets Radioprogram, Årets Morgenflade, Årets musikprogram, Årets vært/værtspar, Årets Interview – Den gode samtale, Årets Interview – Den kritiske, Årets nyheds- / Aktualitets-program, Årets radiopersonlighed, Årets Lytterinddragelse, Årets øjeblik, Årets satire, Årets kommercielle samarbejde og Årets promotion, Årets reklame, Årets event.

Redaktørernes Dag – nu med samtalesaloner og særudgave af Presselogen

Den årlige konference for redaktører ”Redaktørernes Dag 2019” afholdes i år 12. november på Kvægtorvet ved TV 2 i Odense. Konferencen er en ny og fokuseret udgave af mediebranchens traditionsrige fætter-kusine-fest i Svendborg, Redaktørernes Døgn. I år bliver klog konstruktivitet og kærlig kollegialitet konferencens bærende søjler.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)