Banner_Ugeaviserne_790x426
 

Ny pris for kommercielle tiltag blandt ugeaviserne

Danske Medier indfører i år for første gang en særlig pris ”Ugeavisernes kommercielle pris” som skal honorere kommercielle tiltag blandt ugeaviserne.

Prisen uddeles sammen med Ugeavisernes Årspriser ved Ugeavisernes Efterårsseminar på Hotel Koldingfjord.

Alle kommercielle tiltag kan deltage i konkurrencen og intet er for småt. Det kan være et særligt tiltag eller annonceformat, et tillæg til avisen eller ny målgruppe, som det er lykkedes at få i tale, men kan også være en særlig måde at arbejde med annoncører eller en måde, hvordan ugeavisens digitale tilstedeværelse er blevet understøttet.

Aviser der ønsker at indstille et tiltag til ”Ugeavisernes kommercielle pris” skal sende en beskrivelse af hvad der ligger i det kommercielle tiltag. Indstillingen sendes til publicistisk chef, Jesper Jürgensen på jej@danskemedier.dk eller med post til Danske Medier, Skindergade 7, 1159 København K.

Indstillingen skal udover en nærmere beskrivelse af hvad der ligger i tiltaget også indeholde et eksempel på, hvordan det konkret er blevet implementeret.

Mest læste

Læs også

Shaping the future of EU media policy

News Media Europe inviterer til mediepolitisk event i Bruxelles. ’Shaping the future of EU media policy’ afholdes i BIP – Rue Royale 2-4, 1000 Bruxelles, tirsdag den 3. december 2019, kl. 09.00 til 16.30.

Early Bird tilbud på Radiodays Europe 2020

Tilmelding til Radiodays Europe 2019 er nu åben. Den ellevte udgave af Europas største konference for radio og innovativ lydproduktion afholdes i Lisbon Congress Centre – CCL i Lisabon, Portugal, fra 29. marts til 31. marts 2020.

Oplæg om den administrative håndtering af den nye ferielov

Volder samspillet mellem eIndkomst, Feriepengeinfo og FerieKonto problemer hos jer? Og er I heller ikke helt skarpe på, hvordan I skal forholde jer til de indefrosne feriemidler i overgangsperioden fra gammel til ny ferieordning? Så få svarene her.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbreve

Modtag Aktuelt fra Danske Medier.

Danske Mediers nyhedsbreve giver dig aktuelt indhold fra og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder om events, gå-hjem-møder og kurser. Nyhedsbrevet Danske Medier kan herudover indeholde annoncer fra interessenter i mediebranchen. 

Danske Medier udkommer med følgende nyhedsbreve: 

  • Nyhedsbrevet Danske Medier udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevet Digitalt udkommer hver fredag i lige uger, undtagen i ferieperioder.
  • Nyhedsbrevene Radio, Ugeaviser og Research, udkommer flere gange årligt, når der er relevant og aktuelt indhold.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev(e)