Unge-og-nyheder-4_red
 

Nu kan du købe Danske Mediers rapport og data om unges nyhedsvaner og kildekritik

Pressemeddelelse

Rapporten om unges nyhedsvaner, som Danske Medier har udarbejdet i samarbejde med Kantar Gallup og Ritzau, og som blev lanceret på årets Folkemøde til vores paneldebat, er nu tilgængelig.

Hvis du vil blive klogere på danske unges nyhedsvaner i forhold til sociale medier og kildekritik, kan du nu tilgå vores rapport ved at rette henvendelse til Marianne Bugge Zederkof, kommerciel direktør i Danske Medier på mbz@danskemedier.dk

Du kan læse mere om undersøgelsen her.

Læs også

Danske Medier lancerer ny undersøgelse om unges nyhedsvaner på årets Folkemøde

På Folkemødet præsenterede Danske Medier i dag en ny undersøgelse lavet i samarbejde med Kantar Gallup om danske unges nyhedsvaner og brug af sociale medier. Med en paneldebat blev der stillet skarpt på vigtige spørgsmål om de unge som fremtidens mediebrugere, og hvordan vi klæder dem på til at forholde sig kritisk i et digitalt nyhedsunivers.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev