Medlem

Som medlem af Danske Medier har I en kompetent sparringspartner og allieret – både når det gælder den daglige forretning og de digitale og mediepolitiske udfordringer. Vi rådgiver og forhandler på jeres vegne i alle de forhold, der er relevante for udgivere og medievirksomheder.

Vi indsamler, analyserer og formidler de tal og fakta, I har brug for at kende, når I ikke bare skal drive, men også udvikle jeres forretning. Det er bl.a. læser- og lyttertal, trends og branchespecifikke indsigter. Foruden reguleringen af det digitale marked, og hvad det betyder for jeres forretning.

Vi tilbyder en bred vifte af arrangementer og uddannelsestilbud, der er relevante for ledere og medarbejdere i mediebranchen.

I får adgang til rådgivning om juridiske, kommercielle og digitale spørgsmål, og vi repræsenterer dig som høringspart i alle spørgsmål af relevans for udgivere. Vi varetager også jeres interesser på EU-niveau i tæt samarbejde med vores internationale partnere.

Som medlem af Danske Medier bliver I repræsenteret i alle spørgsmål af relevans for udgivere. Vi rådgiver dig bl.a. om juridiske, kommercielle og digitale spørgsmål. Og vi varetager jeres interesser over for Christiansborg og i EU i samarbejde med internationale partnere.

Vi står bag næsten 300 medlemmer, der dækker hele det publicistiske område. Fra medier til faglige organisationer og private virksomheder, der udgiver journalistisk indhold. Det er bl.a:

Lokale og regionale dagblade, lokale ugeaviser og lokale radio- og tv-stationer, der leverer information og har fingeren på pulsen i forhold til, hvad der sker i nærområdet.

Magasiner, tidsskrifter, fagblade og specialmedier, der udkommer på print eller digitalt, og som sætter fokus på viden, livstil og særlige fagspecifikke områder.

Landsdækkende dagblade, aviser og netmedier, der sætter dagsordener fra ind- og udland i perspektiv.

Virksomheder, som beskæftiger sig med digital annoncering, og som via et interessemedlemskab i Danske Medier bliver medlem af IAB Danmark, som er den danske gren af det internationale ‘Interactive Advertising Bureau‘ og er i tæt dialog med IAB Europe

Kontakt os på mail@danskemedier.dk for at høre mere om medlemskab af foreningen. 

Danske Medier Research er centrum for Danske Mediers løbende indsamling af relevante data om branchen, omsætning, annoncer, abonnenter, oplag, seere, brugere, læsere og lyttere. 

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev