Man kunne sagtens forvente dystre toner fra en konference dedikeret til målrettet annoncering, i takt med at Apple, Mozilla og Google m.fl. udfaser det teknologiske fundament for 3.parts cookies kombineret med at lovregulering udfordrer tracking-muligheder. Men den digitale annoncebranche er ukuelig i sin innovation og tilgang til at udvikle nye modeller til optimering af kommercielle budskaber. Derfor er der lagt op til en højst spektakulær udgave af Programmatic, der løber af staben for sjette år i træk den 28 november.
Vi har sammensat et program spækket med aktuelle emner og ikke mindre end 23 fantastiske talere, der alle er opsat på at informere, motivere og underholde deltagerne gennem hele dagen. Blandt dagens emner kan fx nævnes: 10 forces that really shape digital advertising, Latest IAB Market Research, Growth Drivers, Collaboration & Shared Technology, TCF, In-housing, 1st Party Data Strategy, Programmatic TV, The Cost of bad CMP Implementation, Cookie Free Audience Data, Apple Killed the Cookie And What Are We Going to Do?, Programmatic Native, Technology, Humanity – and the Future of Media (se fuldt program)
Eventet er langt fra slut med oplæg fra scenen. Efter dagens faktuelle input er der god lejlighed til at få talt med kunder og kolleger over et glas bobler, inden vi åbner dørene til aftenens middag på Restaurant Dada (Hotel Skt Petri, Krystalgade 24, 1172 København K). For de friske fortsætter aftenen ud i nattelivet efter middagen.
Tilmeld dig konferencen og/eller middagen her: Registrering