ARTIKEL
 

Årets Programmatic konference bliver spektakulær

Man kunne sagtens forvente dystre toner fra en konference dedikeret til målrettet annoncering, i takt med at Apple, Mozilla og Google m.fl. udfaser det teknologiske fundament for 3.parts cookies kombineret med at lovregulering udfordrer tracking-muligheder. Men den digitale annoncebranche er ukuelig i sin innovation og tilgang til at udvikle nye modeller til optimering af kommercielle budskaber. Derfor er der lagt op til en højst spektakulær udgave af Programmatic, der løber af staben for sjette år i træk den 28 november.

Vi har sammensat et program spækket med aktuelle emner og ikke mindre end 23 fantastiske talere, der alle er opsat på at informere, motivere og underholde deltagerne gennem hele dagen. Blandt dagens emner kan fx nævnes: 10 forces that really shape digital advertising, Latest IAB Market Research, Growth Drivers, Collaboration & Shared Technology, TCF, In-housing, 1st Party Data Strategy, Programmatic TV, The Cost of bad CMP Implementation, Cookie Free Audience Data, Apple Killed the Cookie And What Are We Going to Do?, Programmatic Native, Technology, Humanity – and the Future of Media (se fuldt program)

Eventet er langt fra slut med oplæg fra scenen. Efter dagens faktuelle input er der god lejlighed til at få talt med kunder og kolleger over et glas bobler, inden vi åbner dørene til aftenens middag på Restaurant Dada (Hotel Skt Petri, Krystalgade 24, 1172 København K). For de friske fortsætter aftenen ud i nattelivet efter middagen.

Tilmeld dig konferencen og/eller middagen her: Registrering

Programmatic Conference 2019 er sponsoreret af

Læs også

Vi skal stå sammen mod big tech

Sammenhold er værn mod tech-koncernernes ”del og hersk-strategi,” lyder det fra DJ-formand, Danske Medier-direktør og DPCMO-direktør.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev