Betaling for nyheder
 

Medlemsseminarer om betaling for nyheder

Danske Medier præsenterer en undersøgelse af danskernes betaling for nyheder til et seminar, der bliver afholdt d. 13. og 19. april. Her vil resultaterne blive perspektiveret og diskuteret, blandt andet på baggrund af cases fra medielandskabet. 

19. april | Virtuelt
Der er lukket for tilmelding. Medlemmer kan skrive til cvh@danskemedier.dk for at få tilsendt et link.

8.30-9.00 Ankomst og kaffe

9.00-9.05 Velkomst

9.05-9.30 Berit Puggaard, director, Kantar Gallup | Resultaterne

9.30-9.50 Dennis Christensen, analysechef, Danske Medier |
Perspektivering om medier og målgrupper

9.50-10.15 Richard Wraae & Dennis Vesti Brorsen, Step/The Unicorn

13. april | Berlingske Media | Pilestræde 34, Salonen på 5. sal, København
Arrangementet er afholdt

8.30-9.00 Ankomst og kaffe

9.00-9.05 Velkomst

9.05-9.30 Berit Puggaard, director, Kantar Gallup | Resultaterne

9.30-9.50 Dennis Christensen, analysechef, Danske Medier |
Perspektivering om medier og målgrupper

9.50-10.10 Kenneth Madsen, salgsdirektør, Berlingske Media | Berlingske Media’s podcast-satsning

10.10-10.30 Jakob Nielsen, chefredaktør, Altinget | Om erfaringerne med at dele et betalingsmedie op i 29 separate nicher.

Hvad er den økonomiske model? Hvor går grænsen for antallet af politiske nicher? Og hvordan udvælger man de områder, der skal udkomme som særskilte nicher?

Kontakt:

Caroline van Halsema 
cvh@danskemedier.dk 

Læs også

Unge skal have adgang til troværdig information – både nu og i fremtiden

I august 2024 gennemførte regeringen en ministerrokade, som vil få stor betydning for, hvordan vi som samfund håndterer både mulighederne og udfordringerne med ny teknologi. Danmark fik en ny digitaliseringsminister, Caroline Stage Olsen, og techområdet blev for første gang samlet under et ministerium. Med det har regeringen taget endnu et vigtigt skridt i anerkendelsen af teknologiens betydning for vores samfund og behovet for regulering.

Velkommen til Danske Mediers Nyhedsbrev

Modtag AKTUELT fra Danske Medier

Danske Mediers nyhedsbrev giver dig aktuelt indhold fra- og viden om mediebranchen. Samtidig indeholder nyhedsbrevene holdninger og nyt fra Danske Medier – herunder en fast digital klumme og information om events og kurser. 

Nyhedsbrevet AKTUELT udkommer hver fredag i ulige uger, undtagen i ferieperioder.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet samtykker du til, at Danske Medier må sende dig de valgte nyhedsbreve via e-mail. Du kan til enhver tid trække samtykket tilbage. Afmelding kan ske ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevene eller skrive til  mail@danskemedier.dk. Du kan her læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger.

Vælg nyhedsbrev