Danske Medier præsenterer en undersøgelse af danskernes betaling for nyheder til et seminar, der bliver afholdt d. 13. og 19. april. Her vil resultaterne blive perspektiveret og diskuteret, blandt andet på baggrund af cases fra medielandskabet.
19. april | Virtuelt
Der er lukket for tilmelding. Medlemmer kan skrive til cvh@danskemedier.dk for at få tilsendt et link.
8.30-9.00 Ankomst og kaffe
9.00-9.05 Velkomst
9.05-9.30 Berit Puggaard, director, Kantar Gallup | Resultaterne
9.30-9.50 Dennis Christensen, analysechef, Danske Medier |
Perspektivering om medier og målgrupper
9.50-10.15 Richard Wraae & Dennis Vesti Brorsen, Step/The Unicorn
13. april | Berlingske Media | Pilestræde 34, Salonen på 5. sal, København
Arrangementet er afholdt
8.30-9.00 Ankomst og kaffe
9.00-9.05 Velkomst
9.05-9.30 Berit Puggaard, director, Kantar Gallup | Resultaterne
9.30-9.50 Dennis Christensen, analysechef, Danske Medier |
Perspektivering om medier og målgrupper
9.50-10.10 Kenneth Madsen, salgsdirektør, Berlingske Media | Berlingske Media’s podcast-satsning
10.10-10.30 Jakob Nielsen, chefredaktør, Altinget | Om erfaringerne med at dele et betalingsmedie op i 29 separate nicher.
Hvad er den økonomiske model? Hvor går grænsen for antallet af politiske nicher? Og hvordan udvælger man de områder, der skal udkomme som særskilte nicher?